Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879016
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĀCIJAS BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA    4
1.1.  Motivēšanas jēdziens    4
1.2.  Cilvēku strādāšanas iemesli    5
1.3.  Vajadzību apmierināšana kā motivātors    6
1.4.  Motivēšanas veidi    8
1.5.  Motivācijas struktūra un 8 motivācijas principi    9
2.  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS    12
2.1.  Maslova vajadzību hierarhija    12
2.2.  K. Alderfera ”ERG” teorija    14
2.3.  F. Hercberga motivācijas - higiēnas teorija    15
3.  PERSONĀLA MOTIVĒŠANAS NOVĒRTĒŠANAS PROCESS VIESNĪCĀ ”T”    17
3.1.  Novērtēšanas raksturojums    17
3.2.  Aptaujas anketu analīze    18
3.3.  Intervijas rezultātu analīze    23
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
  PIELIKUMI    27
  1. pielikums. Aptaujas anketa    28
  2. pielikums. Intervijas jautājumi    30
Extract

Mūsdienu uz izaugsmi virzītie uzņēmumi arvien vairāk tiecas pēc labi kvalificētiem darbiniekiem, kuriem galvenokārt izvēlētā profesija ir kā dzīves aicinājums. Cilvēks ar lielu darba atdevi nedrīkst būt nepamanīts, katram darbiniekam ir jāapzinās savs veids kā sevi motivēt uz izaugsmi. Nevar nepiekrist, ka cilvēki, kuri ir motivēti, veic savu darbu labāk nekā tie, kuriem motivācijas trūkst. Pareiza motivācija palīdz uzturēt un pilnveidot jebkuras komandas paveikto. Komandas motivēšana ir viena no svarīgākajām uzņēmuma ievirzēm, kam varbūt mūsdienās netiek pievērsta nemaz tik liela loma.
Ikvienam, kurš strādā kopā ar citiem cilvēkiem, it īpaši uzņēmumos, kur svarīgs ir komandas darbs, vajadzētu pievērst uzmanību jautājumam: ”Kā motivēt personālu?”. Lai sasniegtu labu rezultātu, vadītājam ir jākoncentrējas uz motivāciju.
Autori šo tematu izvēlējās, lai saprastu kā pareizāk motivēt darbiniekus un ar kādiem paņēmieniem labāk panākt vēlamo rezultātu, un lai izprastu motivācijas nozīmi, lai spētu attīstīt savas citu motivēšanas prasmes.

Jebkurā uzņēmumā, kurš ir gatavs veiksmīgi darboties, svarīga loma ir darbinieku motivēšanai. Ikvienam vadītājam, kurš strādā ar cilvēkiem, ir jāpievērš uzmanība darbinieku motivēšanai, lai stimulētu viņus kvalitatīvāk strādāt un veicinātu uzņēmuma attīstību.
Motivēšana ir dinamisks process, kurā, izmantojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē indivīda un uzņēmuma izvirzīto mērķi sasniegšanu.
Motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personiskos mērķus.
Jēdzieni „motīvs” un „stimuls” sākotnēji šķiet ar vienādu nozīmi. Tomēr jēdziens „motīvs” ir daudz plašāks un ietilpīgāks. Motīvi aptver visu cilvēka iekšējo un ārējo vajadzību kopumu, kas pamudina strādāt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register