Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932370
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

cilvēku uzvedību, kas mārketingā izpaužas kā pircēja rīcība tirgū, būtiski ietekmē uzskats par sagaidāmo darbības vai rīcības rezultāta vērtību. Uzskats par vērtību ir subjektīvs un atkarīgs no cilvēka personiskajām īpašībām, šajā sakarā īpaši nozīmīgs ir uztveres jēdziens.
Uztvere ir psihisks izziņas process, kas nodrošina īstenības priekšmetu un parādību atspoguļojumu to saistībā un vienotībā, priekšmetiem un parādībām tieši iedarbojoties uz sajūtu orgāniem. Uztvere nozīmē tiešu īstenības atspoguļojumu apziņā, kā arī parādību uztveršanas veidu. Jēdziens “uztvere” ietver visus procesus, kas saistīti ar uztvertās informācijas atlasīšanu, šķirošanu, organizēšanu un interpretāciju, lai gūtu skaidru, nozīmīgu un vienotu pasaules uzskatu. Uztvere noris saistībā ar atmiņu, domāšanu, uzmanību un motivāciju. Uztvere ir nepieciešams izziņas procesa nosacījums, saistībā ar uztveri nozīmīga loma ir personas iegūtajai pieredzei un personības interesēm.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1129113
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register