Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:965592
 
Evaluation:
Published: 24.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikta jēdziens un tā būtība    4
2.  Konflikti darbā    6
3.  Konfliktu risināšana    8
  Kopsavilkums    11
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    12
Extract

Par konfliktiem un to risināšanu runā daudzi psihologi, jo tieši psiholoģijas nozare pētī
cilvēku (arī dzīvnieku) psihi un psihiskās parādības, to rašanos, attīstību un psihisko norišu
likumsakarības, jo konfliktu izraisīšanā vienmēr piedalās cilvēki, un personāla menedžments,
kura būtība ir orientēta uz personālu (darbiniekiem uzņēmumā jeb darbā).
Ar jēdzienu konflikts var saprast gan mazas nesaskaņas, gan nopietnus strīdus, kas
abos gadījumos ir sinonīmi (konflikts = strīds = nesaskaņas) . Atkarībā no īpašības vārda,
kādu mēs lietojam pirms jēdziena konflikts , un izvēlētā jēdziena konflikts sinonīma, tiek
apzīmēts konflikta lielums jeb nopietnība. Cilvēki izvēlas dažādus jēdzienus, lai raksturotu
savas emocijas, jo ikviens no mums saskata kādas asociācijas ar noteiktiem vārdiem,
piemēram, jēdziens sadursme – uzreiz nāk prātā divu automašīnu saskriešanās, taču, ja
lietojam jēdzienu saskriešanās, – nāk prātā kādu divu draudzeņu satikšanās u. tml. Protams, ka
automašīnu sadursme izraisa lielāku pārdzīvojumu nekā draudzeņu saskriešanās, šis jēdziens
sadursme ir stiprāks par jēdzienu saskriešanās, tāpēc tiek runāts par jēdziena nopietnību (skat.
1. att.). Taču katram cilvēkam tas ir individuāli, un nevar apgalvot, ka jēdzienu konflikts nevar
attiecināt uz draudzeņu nesaskaņām.
SIA ‘’Personālmenedžmenta centra’’ dibinātāja un direktore, arī lektore un
konsultante Maira Kehre savā grāmatā „Personālmenedžemnts uzņēmumā” atsevišķi runā par
konfliktmenedžmentu, kurā min, ka konflikti darba vietā ir pozitīva iezīme, jo tie nosaka, ka
tad uzņēmumā noris attīstība, savukārt, kāds psihologs vārdā Eberhards G. Fēlavs apgalvo, ka
ikviens pazīst konfliktus, strīdus un domstarpības, bet neviens tos nevēlas piedzīvot.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1114895
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register