Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975962
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Personas teritoriālais modelis    4
  Domāšanas departaments    6
  Stereotipiskā domāšana    6
  1.tests. Ronis ar cilindru un cigāru    6
  2.tests. Stereotipi    7
  Radošā domāšana    7
  3.tests. Radošā potenciāla noteikšana    7
  4.tests. 3 rokas    8
  5.tests. Jautājumi kastei    8
  6.tests. Prāta veiklības uzdevumi    8
  Lēmumu pieņemšana    11
  7.tests. SICO-pašnovērtējums    11
  Temperamenta departaments    13
  8.tests.Temperaments    13
  9.tests. Temperamenta pārbaude internetā    13
  10.tests.Aktivitāte, sabiedriskums, emocionalitāte    14
  Rakstura departaments    15
  11.tests. Psihoģeometriskā analīze    15
  12.tests. Kāds ir tavs raksturs?    15
  Teorija par bērniem    16
  13.tests. M.Lišēra krāsu tests    16
  Komunikāciju departaments    18
  14.tests. Kā tu proti saprasties    18
  Stresa menedžments    19
  15.tests. Stress    19
  Kontroles lokuss    20
  16.tests. Kontroles lokusa līmeņa noteikšanas tests    20
  Kopsavilkums    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Extract

Kopsavilkums
Vai es piekrītu konstatētajiem rezultātiem?
Kopumā es piekrītu konstatētajiem rezultātiem par aptuveni 85%, jo gandrīz visi testi uzrādīja ļoti ticamus rezultātus, vai arī es pie tiem pārāk daudz piedomāju. Protams, ka bija arī tādi testa rezultāti, kuriem es piekritu par kādiem 10%, piemēram, Lušēra krāsu testa pelēkās krāsas raksturojumam.
Kura no aktivitātēm vislabāk pastāstīja par mani?
Manuprāt, temperamenta tests un tests par to, kā es protu saprasties. Arī krāsu testa zaļās krāsas raksturojums mani aprakstīja par 99%.
Kura no aktivitātēm vissliktāk mani aprakstīja?
Dažādie veiklības uzdevumi, kuru pildīšanai nepievērsu pārāk daudz uzmanības, tāpēc tie nesniedz objektīvu priekšstatu par manām prāta spējām (domāšanu, komunikāciju utt.)
Ko jaunu uzzināju, konstatēju par sevi?
Es uzzināju to, ka esmu cilvēks, kurš uzprasās uz konfliktiem, pēc tam no tā gūst gandarījumu, tā kā uzlādējas, ja padomā, tā tiešām ir. Kā arī uzzināju, ka nemaz neesmu tik radošs, kā biju domājis, kā citi cilvēki par to bija teikuši.
Priekšlikumi kursa uzlabošanai
Manuprāt, kurss ir ļoti interesants, ir iespējams uzzināt daudz jauna par sevi un apkārtējiem. Mainīt nevajadzētu neko, ja nu vienīgi iziet ārpus skolas, lai izpildītu kādu uzdevumu grupās, piemēram, noorganizēt dažādas situācijas, kad cilvēks nokļūst problēmsituācijās, vai arī uzrīkot „teātrīti” auditorijā par noteiktu tēmu, kur studenti iejustos dažādās situācijās, piemēram, klientu apkalpotājs : neapmierināts iestādes apmeklētājs, lai tas būtu interesantāk, lekcijā piedalīties varētu divu dažādu kursu pārstāvji.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register