Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Folkloras apguve literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem

     

    Term Papers87 Literature, Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:187552
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija (latviešu val.)    3
  Anotācija ( angļu val.)    4
  Ievads    5
1.  Folkloras materiāla pielietojuma iespējas, nozīme un mācību metodes literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    8
1.1.  Literatūras stundu nozīme, plānošana, organizācija un norise speciālās pamatskolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    10
1.2.  Folkloras pielietojums literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    14
1.2.1.  Folkloras pasniegšanas teorētiskie un metodiskie aspekti    15
1.2.2.  Folkloras apguves īpatnības speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    17
1.2.3.  Folkloras nozīme bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem izglītošanā un audzināšanā    20
1.3.  Mācību metodes folkloras apguvē    23
1.4.  Skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem vecumposma īpatnību ievērošana tēmas un mācību metožu izvēlē, mācot folkloru    27
1.5.  Praktiskais folkloras pielietojuma materiāls literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    31
2.  Folkloras materiāla sekmīgas apguves literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem pielietojuma izpēte un iegūto rezultātu analīze    37
2.1.  Pētījuma metožu apraksts un raksturojums    38
2.2.  Pētījuma gaita    40
2.3.  Metodiskie ieteikumi folkloras apguvē speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    61
  Secinājumi    63
  Nobeigums    64
  Bibliogrāfija    65
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai mācību process speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem noritētu sekmīgi, sniegtu vajadzīgās zināšanas un iemaņas, būtu interesants izglītojamajiem, pedagogam ir jāizvēlas atbilstošas mācību metodes, ņemot vērā katra skolēna vecumposma īpatnības, sagatavotību, veselības stāvokli, prasmes un spējas.
2. Folkloras apguve palīdz izglītojamajiem apzināties sevi, izzināt pasauli, iepazīt tautas kultūru, vēsturi, tradīcijas. Folkloras materiāls audzina bērnus estētiski, veicina tikumisko vērtību apguvi, veido pozitīvu attieksmi pret apkārtējo pasauli.
3. Folkloras materiālā var atrast jebkuram bērnu vecumam piemērotu mācību materiālu, ko ne vienmēr sniedz autoru darbi.
4. Ar folkloras palīdzību pedagogs var daļēji pārveidot izglītojamā skatījumu uz dzīvi, pasauli, tās pamatvērtībām.
5. Folkloras materiālu var izmantot gan audzināšanas, gan mācību procesā.
6. Folkloras materiāls bagātina izglītojamo vārdu krājumu, sekmē radošuma attīstību.
7. Apgūstot folkloras materiālu, pedagoga galvenais mērķis nav iemācīt skolēnus mācību programmas apmērā, bet gan sniegt katram bērnam to zināšanu daudzumu, ko viņš spēj apgūt.
8. Folkloras materiāla apguvē, izmantojot pedagogam dažādas mācību metodes, darba formas, darba lapas ar dažādiem uzdevumiem, mācību process kļūst interesantāks un saturīgāks.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1355695
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register