Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663048
 
Evaluation:
Published: 30.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Zināšanas. Vadītājam var piemist visas manis iepriekš nosauktās rakstura īpašības, tas var iemācīties kādas ir vadītāja funkcijas, bet bez zināšanām nekur tālu netiksi. „Kāda jēga no mašīnas, ja neproti ar to braukt?”1 Zināšanas ir ļoti svarīgas visu veidu uzņēmumu vadībai, bet pēc manām domām, lai vadītu viesmīlības uzņēmumu ir vajadzīgas nedaudz lielākas zināšanas nekā citu uzņēmumu vadīšanai. Viesmīlības uzņēmumam tāpat kā citiem uzņēmumiem ir jātiek galā ar grāmatvedību, jāprot savus darbiniekus maksimāli orientēt uz klientu pusi, jo šajā industrijā, cilvēki maksā par ērtībām un viņu vēlmju apmierināšanu, jāprot organizēt visāda veida pasākumus un aktivitātes u.t.t. tātad mēs redzam, ka viesmīlības uzņēmuma vadīšana prasa ļoti daudzpusīgas zināšanas.
‘’Smaids, pārdošana un organizatora talants ir panākumu atslēga apkalpošanas nozarēs’’2. Ja ir smaidīgs apkalpojošais personāls un labi organizēta apkalpošana, tad klientam vajadzētu būt apmierinātam, jo uz klientu vienmēr atstās labāku iespaidu smaidīgs viesmīlis nevis īgns vai bēdīgs viesmīlis. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register