Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397420
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Izklaides mūzikas tendences Francijā 20. gadsimta beigās    7
1.1.  Ieskats izklaides mūzikas attīstībā Francijā 20. gadsimta beigās    7
1.2.  Džeza būtiskākie jaunie novirzieni Francijā 20. gadsimta beigās    11
1.3.  Džezs un Francijas sabiedrība    14
2.nodaļa.  20. gadsimta beigu franču džeza iezīmes Anrī Teksjē daiļradē    17
2.1.  Anrī Teksjē nozīmīgākie biogrāfijas fakti    17
2.2.  Anrī Teksjē daiļrades tematika    22
2.3.  Anrī Teksjē daiļrades stilistika    27
2.4.  Nozīmīgākās iezīmes Anrī Teksjē daiļradē mūzikas kritiķu skatījumā    33
2.5.  Anrī Teksjē personības un daiļrades savdabība franču tautas kontekstā 20. gadsimta beigās    36
  Kopsavilkums    39
  Tēzes un secinājumi    41
  Izmantotās literatūras saraksts    45
  Anotācija franču valodā    47
  Anotācija angļu valodā    48
  Pielikumi    49
Extract

Džezs, kas radies 19. gadsimta beigās Amerikas kontinentā, savu popularitāti nav zaudējis jau vairāk nekā 100 gadus, priecējot klausītājus un sniedzot tiem spēcīgas izjūtas un iespaidus. Mūsdienās interese par džezu gan pasaulē, gan arī Latvijā nemazinās – par to liecina amerikāņu dziedātājas Noras Džonsas (Norah Jones) panākumi pasaulē, daudzu ievērojamu džeza mūziķu koncerti Latvijā – Džo Zavinula (Joe Zawinul), Nouvelle Vague (Jaunais Vilnis) un citu mākslinieku uzstāšanās 20. gadsimta beigās un 21. gadsimta sākumā, kuri savu koncertturneju ietvaros ir apmeklējuši mūsu valsti. Nora Džonsa tika nominēta astoņām prestižajām Grammy balvām, bet viņas albumi miljonos eksemplāru ir pārdoti visā pasaulē. Džezs, kas radies ASV, šodien katrā valstī ir atšķirīgs, jo ir absorbējis sevī vietējās mūzikas un kultūras tradīcijas. Izņēmums nav arī Francija – pirmā no Eiropas valstīm, kas iepazina džezu. Latvijā pēdējos gados ir novērojama pastiprināta interese par franču mūziku – tas skaidrojams ar faktu, ka cilvēks vēlas gūt jaunus iespaidus un pavērt sev citus mūzikas apvāršņus. Par franču mūziku līdz šim Latvijā rakstīts maz, laiku pa laikam tā ir dzirdama vadošajās radiostacijās, kas atskaņo galvenokārt franču šansonus, nepelnīti aizmirstot franču džezu. Tādēļ viens no šī darba mērķiem ir parādīt, ka Francijā eksistē liela muzikālā dažādība, kas ir ļoti interesanta un saistoša ikvienam klausītājam.
Runājot par franču džezu, vispirms ir nepieciešams dot definīciju džeza mūzikai. Jāpiebilst, ka neeksistē vispārpieņemta džeza definīcija, bet tām visām ir kopējas iezīmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register