Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660150
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Veloceliņi un to izmantošanas resursi    4
1.1.  Veloceliņi un to maršruti    4
1.2.  Velotransports kā transporta resursu sastāvdaļa    9
1.3.  Velotransporta izmantošanas iespēju veidi un resursi    11
1.4.  Drošība    15
3.  Rīgas veloceliņi un to izmantošana    18
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  PIELIKUMI    28
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Autores galvenais secinājums pēc iegūtajiem pētījuma rezultātiem ir tāds, ka veloceliņi Rīgas teritorijā ir nepietiekamā skaitā, tos noteikti vajadzētu ierīkot vairāk, kā arī atjaunot jau esošos. Autore uzskata, ka būtu nepieciešams ierīkot vairāk tieši norobežotos veloceliņus, taču ņemot vērā esošos ielu platumus, labs risinājums varētu būt arī velojoslu ieviešana, tas gan nav pats drošākais variants, bet tas noteikti ir drošāk, nekā braukt līdzās automobiļiem pa ceļu, kurā nav atdalīta josla velobraucējam. Ja būtu pietiekami attīstīta nepieciešamā infrastruktūra velobraukšanai, iedzīvotāji arvien vairāk izvēlētos pārvietoties ar velosipēdu ikdienas vajadzībās. Autore uzskata, ka pašreizējā situācijā iedzīvotāji netiek pietiekami mudināti ikdienas braucienos pilsētas teritorijā izmantot velosipēdus, kas gan uzlabotu iedzīvotāju veselības stāvokli, gan fizisko formu, gan mazinātu piesārņojumu un automobiļu skaitu pilsētas ielās, tādējādi uzlabojot gaisa kvalitāti.
Autore uzskata, ka būtu nepieciešams rīkot dažādas akcijas un pasākumus, kuru rezultātā cilvēki izvēlētos vairāk pievērsties velobraukšanai, kā arī tos vairāk informēt par velomaršrutiem, kas ir jau izstrādāti, jo autore domā, ka daudzi pilsētas iedzīvotāji nav informēti par velomaršrutu izstrādi, kuri paredzēti tieši tūrisma nolūkos, iekļaujot tajos dažādus apskates objektus. Tas ir lielisks veids, kā iepazīt pilsētu kurā dzīvojam, kā arī ārvalstu tūristi ir diezgan ieinteresēti velotūrismā tieši pilsētas teritorijā.
Tā kā ne visiem ir iespējams iegādāties savus personīgos velosipēdus, autore domā, ka velonomu pakalpojumu izmantošana ir lielisks veids kā cilvēkus nodrošināt ar velotransportu, taču tam ir arī savi mīnusi, ir jābūt kredītkartei vai arī jāatstāj kāds nodrošinājums, iznomājot velosipēdu, kas ne tik turīgiem cilvēkiem, bet braukt gribētājiem, varētu būt šķērslis.
Autore uzskata, ka Rīgas pilsēta ir diezgan piemērota, lai pārvietotos pa to ar velosipēdu, vairāk gan siltajos gadalaikos, jo ziemas periodā tas var būt apgrūtinoši. Tad ir nepieciešamas gan siltas drēbes, gan tīri un sakopti celiņi, jo pa ledu, vai nenotīrītu sniegu ir ļoti bīstami braukt. Dažreiz ziema pārsteidz ar visai zemu gaisa temperatūru, kad pat siltas drēbes varētu nebūt glābiņš.
Kopumā autore Rīgu vērtē kā perspektīvu velobraukšanas pilsētu, jo visa velo infrastruktūra pēdējos gados manāmi attīstās, līdz ar to, tas arī piesaistītu ārvalstu tūristus Rīgai, kā velo draudzīgai pilsētai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1325437
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register