Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:651520
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kultūras un mārketinga nozīme, Kross-kultūru atšķirības    4
3.  Nobeigums    15
Extract

Agrāk vai vēlāk katram cilvēkam kļūst skaidrs, ka viņš pieder pie kādas noteiktas kultūras. Parunas un ticējumi sastāda neatņemamu katras kultūras daļu un bieži vien atspoguļo problēmu daudz labāk nekā grāmatas. Tā mūsu krievu teiciens „Kas krievam labi, tas vācietim nozīmē nāvi”, pēc domas atbilst vienas grāmatas formulai par to pašu tēmu „attiecības pret starpkultūru kontaktiem pieprasa tiešu sapratni par adresāta sagatavotību uzņemt informāciju par ārējo kultūru. Spriežot pēc tā var pateikt, ka pāreja no vienas sociālās kultūras apkārtējās vides starptautiskā biznbes pie otra – prcess nav vienkāršs un bieži ir kritisks kā sākumā tā arī beigās, priekš šīs vai citas mārketinga darbības. Lai tiktu galā ar mārketinga nozīmību, atgriezīsimies pie paša vārda „Kultūra”. Kultūra kalpo kā novertējuma sapratne un attiecas pie tādas īpatnības, kuras tiešāk nevar nosaukt par kultūru, bet kulturalitāti. Kultūras daudzveidība šodien tiek mērītas ar četrciparu skaitļiem un salīdzināmas ar daudziem noteiktiem mārketingam veidiem atbilstoši mārketinga literatūrai. Daudzās ASV universitātēs starptautiskā mārketinga grāmatās kuruu autors ir Filips Katori ir rakstīts „Kultūra – cilvēka dzīves mozaika”.
Ir zināms, ka pastāv divas pamattipa zinību kultūras ar kurām jāmāk rīkoties, lai varētu veiksmīgi pāriet no vienas nacionalitātes vides biznesa pie cita. Visu zināšanu tips, kuru piedāvājam nosaukt par „jūtīgo zināšanu kultūru” ir pārstāvēts no faktiskajām zināšanām par kādu kultūru, jūtīguma uzņemšanas īpatnības, kuras acīmredzamas un pieprasa no mārketinga speciālista izpēti.
Otrs tips sastāda loģisko zināšanu kultūru, kur ir iespējams pētnieku saprast, novērtēt un sistematizēt rakstura iezīmes. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register