Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540391
 
Evaluation:
Published: 27.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Maize    6
1.1.  Kas ir maize    6
1.2.  Maizes latviešiem    6
1.3.  Maize pagātnē    7
1.4.  Māksla cepšanā    7
2.  Maizes izejvielas    8
2.1.  Milti    8
2.2.  Kviešu grauds    8
2.3.  Sastāvs    8
2.4.  Taukvielas    10
3.1.  Saturs 100 g produktam    11
4.  Maize kā veselīga uztura sastāvdaļa    13
4.1.  Veselīgs uzturs    13
5.  Maizes izvēle    14
5.1.  Kritērijs    14
5.2.  Maižu veidi    14
6.  „Priekules maizes ceptuves” darbības raksturojums    16
7.  „Priekules maizes ceptuves” mārketinga darbība    17
7.1.  Maiznīcas mērķis    17
7.2.  Sortiments    17
7.3.  Ražošanas process    18
8.  Jaunā produkta izstrāde un attīstīšana    20
8.1.  Izstrādes stratēģija    20
8.2.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    22
8.3.  Produkta ražošana un izvirzīšana tirgū    23
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
Extract

8.3. Produkta ražošana un virzīšana tirgū
Izstrāde ir periods, kad notiek jaunas preces izstrāde un sagatavošana ieviešanai tirgū. Uzņēmums šajā laikā vēl nepārdod produktu tirgū, bet tikai iegulda naudas līdzekļus tā izstrādes procesā.
Ieviešana ir periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās, jo ir lielas izmaksas, kas saistītas ar produkta ieviešanu.
Lai jauno produktu efektīvi virzītu tirgū, uzņēmumam jāpieņem vairāki pamatlēmumi.
Laiks, kad virzīt – ja jaunais produkts nomaina kādu produktu, tad to piedāvāt tirgū vajag tikai pēc tam, kad iepriekšējā produkta realizācijas apjoms krities zem normālā līmeņa. Ja pieprasījums pēc kāda produkta ir izteikti sezonāls, tad jauno produktu nevajag piedāvāt tirgū pirms sezonas sākšanās. Ja konstatēts, ka produktu vēl var pilnīgot, tad labāk izlaist vienu sezonu un iziet tirgū nākamajā sezonā ar labāku preci.
Teorija, kur virzīt – Uzņēmumi var pieņemt dažādus lēmumus par realizāciju. Pēc individuāliem pasūtījumiem, atsevišķā reģionā, vairākos reģionos, visā vietējā tirgū. Pieņemot lēmumus, jāvadās pēc zināmiem tirgus pievilcības kritērijiem, it īpaši pēc tirgus potenciāla, uzņēmuma reputācijas, ražošanas izmaksām, sortimenta papildināšanas, veiktās tirgus izpētes kvalitātes, attiecīgas teorijas ietekmes uz citām teorijām, konkurentu iespiešanās.
Mērķa tirgus, kam virzīt – pēc tam, kad izraudzīta vieta preču pārdošanai, uzņēmums nedarbojas ar produktu piegādi uz to virzīšanu uz noteiktām pircēju grupām. Ja produktu virza plašā tirgū, iepriekš jāsagatavo un jāstimulē tirdzniecības personāls.
Stratēģija, kā virzīt :
produkta plānošana pēc kvalitātes, sortiments utt.;
produktu cenu veidošana;
produkta virzīšana tirgū;
sadales kanālu noteikšana un produkta izvietojums tirgū.
Pirms produkta ieviešanas tirgū uzņēmums lielākajās tirdzniecības vietās izveido jaunā izstrādājuma degustāciju.
Uzņēmumā produkts netiek virzīts pēc teorijas principiem. Tiek secināts, ka tādā veidā uzņēmums zaudē daudz jaunus izstrādājumus, kurus varētu ieviest tirgū, ja tiem būtu pilnībā izstrādāta ieviešanas stratēģija.

Secinājumi
Maize ir produkts, kurš latviešiem nav kā parasts, ikdienišķs pārtikas produkts.
Maizei ir sava vēsture. Ne velti par produktiem, bez kuriem nevar iztikt ikdienā saka „Dienišķā maize”.
Maizē ir cilvēkam nepieciešamās uzturvielas. Lai arī maize ir cilvēkam nepieciešamās uzturvielas, lietojot par daudz šo produktu uzturā, tas var kaitēt veselībai.
Uzņēmums „Priekules maizes ceptuve” cenšas noturēties tirgus nišā, rodot iespējas uzlabot un mehanizēt ražošanas procesu atbilstoši jaunākajām tehnoloģijā, līdz ar to paaugstinot darba ražīgumu un produkcijas kvalitāti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1249669
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register