Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469576
 
Evaluation:
Published: 14.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS   
1.1.  DARBA AKTUALITĀTE   
1.2.  IEROBEŽOJUMI   
2.  PRECES PAKALPOJUMA VAI UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS   
3.  MĀRKETINGA MAKROVIDE   
3.1.  SOCIĀLEKONOMISKIE, DEMOGRĀFISKIE FAKTORI   
3.2.  KULTŪRAS UN IZGLĪTĪBAS FAKTORI   
3.3.  POLITISKIE, TIESISKIE FAKTORI   
3.4.  TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI   
4.  MĀRKETINGA MIKROVIDE   
4.1.  PIRCĒJI   
4.2.  KONKURENTI   
4.3.  PIEGĀDĀTĀJI   
4.4.  STARPNIEKI TIRGŪ   
5.  SVID ANALĪZE   
6.  SECINĀJUMI   
7.  PRIEKŠLIKUMI   
Extract

6. Secinājumi
1. Tvaika auto mazgāšana ir jauns produkts Latvijas tirgū, prasmīgi un veiksmīgi to virzot tas varētu kļūt ļoti populārs klientu vidū.
2. Būtisks trūkums ir fakts, ka nevar nomazgāt ļoti netīrus automobiļus.
3. Ir iespējas sniegt plašu pakalpojumu klāstu, ja neveicas darbība ar vienu pakalpojuma veidu, cits var dot ļoti lielus ienākumus.
4. Auto mazgāšanai ir sezonāls raksturs un izteikta atkarība no laika apstākļiem. Lietainā laikā reti kurš mazgā savu auto, kā arī retāk mazgā ziemas sezonā.
5. Nozarē ir ļoti liela konkurence, panākumus var gūt ar teicamu pakalpojuma kvalitāti un konkurētspējīgām cenām.
6. Ir lielākas priekšrocības salīdzinot ar stacionārajām un automātiskajām automazgātuvēm.
7. Ir jābūt labi apmācītam personālam, lai būtu teicama darbu kvalitāte
8. Liela nozīme ir demogrāfiskajiem un sociālekonomiskajiem faktoriem.
9. Tvaika automazgāšana ir vairāk ekoloģiska, salīdzinot ar tradicionālo mazgāšanas veidu.
10. Strādājot ar mobilajām brigādēm, mēs ievērojami ietaupām klientu laiku.

7. Priekšlikumi
1. Sākt savu darbību ar lielu juridisko personu autoparkiem, kas nodrošina jau paredzamu un stabilu naudas plūsmu.
2. Veikt plašas mārketinga aktivitātes lai virzītu savu produktu tirgū. Protams, savu finansiālo iespēju robežās.
3. Izmantot savas pakalpojuma sniegšanas mobilitātes iespējas, lai apsteigtu konkurentus.
4. Piešķirt lielu vērību darbinieku kvalitatīvai apmācībai. Jo bez augsti kvalificēta darbaspēka nebūs iespējama perfekta pakalpojuma kvalitāte.
5. Strādāt pie risinājuma rašanas ļoti netīru automobiļu mazgāšanai.
6. Izveidojot sekmīgu biznesu un iegūstot labu reputāciju klientu vidū, var jau sākt tirgot šo biznesa modeli uz franšīzes pamata. Tā ir iespējams ātrāk paplašināties un nezaudēt kontroli pār daudzajām struktūrvienībām, saglabājot iespēju gūt peļņu.
7. Piedāvāt konkurētspējīgas cenas, ir svarīgi lai taupītu klientu līdzekļus un piesaistītu atgriezties atkārtoti. Salīdzinot ar citiem konkurentiem cenas ir pat zemākas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register