Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807902
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Klāt jau rudens, kad visi reklāmas cilvēki (gan tie, kas darbojas reklāmas aģentūrās, gan arī tie, kas strādā pašā uzņēmumā) ir atsākuši sezonu, lai varētu plānot, realizēt savus jaunākos projektus. Visi mēģinās atrast kādu labāku variantu, lai uzņēmums ar reklāmas starpniecību varētu iegūt arvien vairāk klientu.
Ļoti bieži ir novērots, ka, sastādot reklāmas budžetu, lielāka uzmanība tiek pievērsta tieši tradicionālajiem medijiem kā prese, radio, televīzija, internets. Bet viens no svarīgākajiem reklāmas veidiem ir tieši vides reklāma, kuru ikviens cilvēks ieraugot, nemaksā ne par elektrību, ne par televīzijas kanāliem, ne par preses izdevumu, ne par interneta pieslēgumu. Šie faktori arī ir jāņem vērā, jo, izmantojot kādu reklāmu, svarīgi lai to pamana pēc iespējas vairāk cilvēki. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1341521
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register