Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:385399
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Nozares analīze    4
1.1.1.  Tirgus raksturojums    4
1.1.2.  Tendences un tirgus veidotāji    6
1.1.3.  Normatīvas, politikas un ekonomiskā rakstura ietekmes faktori    7
1.1.4.  Sociālās kultūras ietekme    8
1.1.5.  Tehnoloģiskā faktora ietekme    8
2.  SVID analīze novecinātām mēbelēm    9
3.  Klientu un mērķa tirgus analīze    10
3.1.  Konkurentu analīze    10
3.2.  Portera piecu spēku modelis    12
3.3.  Mārketinga plāns    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

3.3 Mārketinga plāns
Uzņēmums savu produkciju piedāvās visā Latvijā, bet galvenokārt koncentrēsies uz eksporta tirgiem.
Uzņēmuma tēla veidošanai galvenie stūrakmeņi ir izstrādājuma kvalitāte, unikalitāte un labklājība pret klientiem, kā arī ekoloģiskums izmantojot otrreizējus materiālus.
Izstrādājumu pārdot īpaši tiks akcentēts novecinātā izejmateriāla stāsts un unikalitāte. Piemēram izmantojot novecinātu šķūņa dēļus, pie izstrādājuma pastāstot dēļi aptuveno vecumu un ģeogrāfisko atrašanas vietu, šajā gadījumā visi izejmateriāli būs no Baltijas valstīm.
Produkti tiks pielāgoti, gan klienta velmēm, gan tiks modificēti vadoties tendencēm un klientu ieteikumiem. Kā arī tiks veidoti jauni izstrādājumu modeļi ar dažādiem izmēriem un cita tipa mēbeles.
Klientu piesaistīšanai un noturēšanai tiks izmantotas dažādas metodes. Iepērkot vai pasūtot vairumā tiks dota speciāla atlaide. Būs dažādas svētku atlaides un akcijas. Jauniem klientiem piedāvās īpašas iepazīšanas cenas. Esošiem klientiem tiks piedāvātas atlaižu kartes.
Reklamēšanai tiks izmantotas daudzas interneta vietnes un sociālie tikli. Kā arī piedalīšanas dažādas izstādes arī palīdzes ar uzņēmuma un preču reklamēšanu. Eksporta tiks meklēti jau esoši uzņēmumi kuri galvenokārt nodarbojās ar tālāk pārdošanu. Popularitāti iegūs caur mājaslapām kā facebook.com, Pintrest.com un aplikācijām Instagram un Twitter. Papildus preces var reklamēt ar Instagram esošajiem “influenceriem”, samaksājot tiem noteiktu summu vai iedodot preci par brīvu tie izreklamē to savam fanu lokam, kurš pārsvarā ir vairāki tūkstoši vai miljoni cilvēki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register