Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675803
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Konkurētspējas teorētiskie aspekti   
1.1.  Konkurētspējas būtība   
1.2.  Uzņēmējdarbības konkurētspējas faktori   
1.2.1.  Konkurences vides faktors   
1.2.2.  Nozares konkurētspējas faktors   
1.2.3.  Resursu un prasmes faktors   
1.2.4.  Produkta pozicionēšanas faktori   
1.2.5.  Mārketinga komunikāciju faktors   
1.3.  Konkurentu noteikšana un analīze   
2.  Latvijas mājražotāju tirgus novērtējums   
2.1.  Mājražotāja definīcija   
2.2.  Likumdošana, kas reglamentē mājražotāju sfēru Latvija un ES   
2.3.  Mājražotāju konkurētspējas faktori   
2.3.1.  Mājražotāju konkurences vides faktors   
2.3.2.  Mājražotāju resursu un prasmes faktors   
2.3.3.  Mājražotāju produktu pozicionēšanas stratēģijas   
2.3.4.  Mājražotāju mārketinga komunikācijas   
2.4.  Mājražotāju attīstības perspektīvas Latvijā   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
Extract

SECINĀJUMI.
• Pašlaik Latvijas likumdošanā nav oficiāla definējuma mājražotāja darbībai.
• Mājražošana kā tautsaimniecības nozare ir attīstības procesā. Tas attiecas gan uz likumdošanas normām, gan mazo ražotāju sadarbību un produktu pieejamību patērētājam.
• Mājražošana ir vērtību kopums, kurā atspoguļojas: Latvijas reģionu identitāte, tradīcijas, unikāli vietējie produkti, ģimenes roku darbs, personīga attieksme.
• Kopš 2009. gada līdz 2014.gadam, pēc PVD statistikas datiem, reģistrēto mājražotāju skaits ir pieaudzis no 365 līdz 1086.
• Nelielo saimniecību produkcija kļūst arvien pieprasītāka, un tas, protams, ar ceļ dzīves līmeni laukos.
• Kopš 2014. gada 31.marta ir dibināta Latvijas Mājražotāju un Mazo ražotāju Informācijas un Atbalsta Biedrība, kuras galvenie virzieni ir attīstīt mājražotāju nozari, tās konkurētspēju un informēt sabiedrību par mājražotāju piedāvāto produkciju, kā pašus mājražotājus apmācīt un informēt par likumdošanu.
• Mājražotājam jābūt reģistrētam! Pārtikas ražotājiem obligāti ir jāreģistrējas Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), tas jādara arī mājražotājiem, kas paredzējuši nodarboties ar alkoholisko dzērienu ražošanu un tirdzniecību.
• Mājražotājiem jāievēro stingras prasības!

PRIEKŠLIKUMI.
• Šobrīd normatīvie akti paredz, ka mājražotāji savu produkciju drīkst izplatīt tikai gala patērētājam, piemēram, piegādājot to pircēja dzīvesvietā vai tirgū. Tomēr, kad likumdošana ļaus mājražotājiem savu produkciju arī izplatīt lielveikalos, tie kļūs par vēl sīvākiem konkurentiem pārtikas pārdošanas nozarē.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register