Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:996802
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Produkcijas raksturojum    5
  Mārketinga plāns    6
  Produkta vadīšana    7
  Konkurence    8
  Cenu veidošana    10
  Produktu sadale    11
  Produkta virzīšana    11
  Ražošanas organizācija    12
  Menedžments    13
  Finanšu plāns    14
  Naudas plūsmas plāns    15
  Bilance    16
  Izmaksas    17
Extract

Kopsavilkums

Individuālais komersants „AB” tiks dibināts 2006. gada martā. Šajā uzņēmumā nodarbosies ar arbūzu audzēšanu Latvijas klimatiskajos apstākļos, tādējādi iegūstot vietējās produkcijas zīmolu, kā arī šajā procesā tiks iegūti ekaloģiski tīri arbūzi, kuri netiks apstrādāti ar ķimikālijām. Firmu dibinās divi cilvēki-Jānis Simanovs un Milda Dārziņa, kas arī veiks visus nepieciešamos darbus, kas saistīti ar arbūzu audzēšanu, realizāciju un veiksmīgu firmas pastāvēšanu. Biznesa plānu ir izstrādājis .......
IK „AB” piedāvās saviem klientiem Latvijā audzētus, ekoloģiski tīrus un svaigus arbūzus, kas nav pārcietuši ilgstošu importēšanas procesu, glabāšanos noliktavā un apstrādi ar ķimikālijām. Tādējādi mūsu firma ļaus pircējiem lietot veselīgu uzturu, arī pērkot eksotiskākus augļus.
IK „AB” galvenokārt orientēsies uz vietējo Jelgavas un Jelgavas rajona tirgu, kurā liels piedāvājums no konkurentu puses ir tikai periodiski, un izvērtējot šo tirgus situāciju, arbūzu realizācija tiks veikta augusta beigās un septembra sākumā, kad piedāvājums no importētajiem arbūziem krītas, tādējādi cenas nedaudz pieaug, turklāt Jelgavas tirgū nav līdzīgu uzņēmumu, kas piedāvātu Latvijā audzētus arbūzus, līdz ar to uzņēmumam vieglāk būs iekarot savu tirgus daļu.
Uzņēmumā strādās un ar arbūzu audzēšanu, realizāciju nodarbosies tā abi īpašnieki, kuriem netiks maksāta alga, bet sezonas peļņa tiks dalīta līdzvērtīgas daļās (uz pusēm).
Vidējā cena par kādu tiks tirgoti arbūzi būs 0,20 Ls par kilogramu. Tādējādi ar cenu palīdzību uzņēmums nodrošinās pircējiem iespēju izvēlēties starp vietējo produkciju un importēto produkciju, kuriem cenas būs līdzīgas. Produkcija tirgū tiks virzīta izmantojot dažādu reklāmu ievietošanu Jelgavas avīzēs, kā arī tiks veidoti reklāmu stendi, kas tiks izvietoti arbūzu realizācijas vietās. Uzņēmuma īpašnieki sākotnējai darbības uzsākšanai uzņēmumā ieguldīs 100 Ls, kas nodrošinās nepieciešamo izejvielu iegādi.
Risks uzņēmuma darbībā saistās gan ar nepiemērotiem metereoloģiskiem apstākļiem gan ar realizācijas iespējām, jo konkurenti var pazemināt cenu saviem arbūziem, tādējādi izkonkurējot manu uzņēmumu no tirgus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1341952
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register