Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185033
 
Evaluation:
Published: 24.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  AS “Laiks Mode” darbības apraksts    6
2.  Sortimenta analīzes metodes un stratēģijas izvēle    11
2.1.  Produkta dzīves cikls    12
2.2.  Stratēģiju plānošana    16
2.3.  Portfolio izveidošana produkta dzīves ciklam    17
2.4.  Portfolio matrica    18
2.5.  Produktu darbības lauku klasifikācija    20
2.6.  Portfolio analīzes nobeigums    22
3.  SVID analīze    25
3.1.  SVID matrica AS ”Laiks Mode”    27
5.  Stratēģijas realizēšana    32
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
  Pielikumi    36
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. AS ”Laiks Mode” ir 14 ekskluzīvo kosmētikas un parfimērijas tirdzniecības marku izplatītājs Latvijas teritorijā, kā arī 4 tirdzniecības marku izplatītājs Lietuvā un Igaunijā.
2. Uzņēmumam ar sadarbības partneriem ir izveidotas divas sadarbības koncepcijas: ekskluzīvās kosmētikas un parfimērijas veikali NEROLI un jaunā izveidotā koncepcija – parafarmācijas un skaistumkopšanas veikals NEROLI +.
3. Lai novērtētu atsevišķi kompānijas darbības lauku perspektīvas, tiek veikta sortimenta analīze, kas palīdz plānot tirgus iekārtošanas un kompānijas augšanu, veic konkurentu analīzi, finansu un citu resursu apskatu par kompānijas darbību kopumā. Galvenais mērķis ir noteikt visus resursus, lai nodrošinātu kompānijas attīstību un rentabilitāti.
4. Galvenā sortimentu analīzes metode ir Portfolio matricas metode.
5. Portfolio sortimenta analīzei ir vairāki trūkumi:
modelis ir pārāk vienkāršs, jo vienību novērtēšana notiek tikai pēc diviem faktoriem, kur var būt kļūdains rezultāts, jo praksē ir jāņem vērā arī citi ne mazāk svarīgi faktori.
liela tirgus daļa lēni augošā nozarē vienmēr nenodrošina lielu pozitīvu naudas plūsmu, kas ir raksturīga precēm ar lielu pieprasījumu.
saistības starp izmaksām un tirgus daļu nav tik cieša, kā tas izriet no Portfolio matricas. Liela tirgus daļa ne vienmēr dod kompānijai iespēju samazināt izmaksas.
6. Pēc Portfolio sortimenta matricas, analīzei ir trīs pieejas: pēc produkta dzīves cikla, pēc tirgus izaugsmes tempa un daudzfaktoru Portfolio matricas.
7. Jauno produktu virzībai tiek pievērsta uzmanība visām produktu virzīšanas stratēģijām: reklāmai, preču realizācijas stimulēšanai, sabiedriskai saskarei un personiskai apkalpošanai. Un jaunie produkti tiek virzīt kombinējot divas metodes: virzīt produktu uz priekšu un piesaistīt pircējus produktam.
8. Veicot SVID matricas analīzi AS ”Laiks Mode” var secināt to, ka uzņēmumam ir daudz nozīmīgu iespēju un maz draudu, kas liecina par ideāliem apstākļiem biznesā.
9. AS „Laiks Mode” strādā kvalificēti darbinieki, tādējādi nevajadzētu rasties saasinājumiem veikt pārmaiņas un pielietot jaunas stratēģijas.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −15,99 €
Work pack Nr. 1246120
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register