-
Biznesa ideja un koncepcija uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Kopsavilkums | 4 |
2. | Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas | 5 |
2.1. | Uzņēmuma dibināšanas process, tā izmaksas | 5 |
2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 6 |
2.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
3. | Produkta raksturojums | 9 |
3.1. | Produkta iezīmes, īpašības kvalitāte | 9 |
3.2. | Produkta cena | 10 |
4. | Tirgus analīze | 11 |
4.1. | Nozares un PEST analīze | 12 |
4.2. | Mērķpircējs un pieprasījums | 13 |
4.3. | Konkurentu analīze | 14 |
4.4. | SVID analīze | 16 |
5. | Mārketinga stratēģija | 17 |
5.1. | Cenu politika | 17 |
5.2. | Pasākumi produkta virzīšanai tirgū | 17 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 19 |
7. | Projekta ieviešanas plāns | 20 |
7.1. | Ražošanas tehniskā bāze | 20 |
7.3. | Sagāde, ražošana un realizācija | 21 |
7.4. | Svarīgākie biznesa plāna pasākumi 3 gadiem | 22 |
8. | Riski un galvenās problēmas | 24 |
Secinājumi | 25 | |
Priekšlikumi | 26 | |
Avotu un izmantotās literatūras saraksts | 27 |
Secinājumi
1. Kaņepju produkcijas ražošanas nozares attīstība Latvijā ir iespējama. Pie kam tas var notikt pēc dažādiem scenārijiem, katrs no kuriem raksturojas ar atšķirīgu iegūstamo produktu struktūru, investīciju virzieniem un apjomiem.
2. Latvijā kaņepju audzēšana pamazām tiek atsākta. Šī brīža ekonomiskajos apstākļos būtiski rast veidus kā ne tikai ražot lauksaimniecības produktu, bet arī kā to pārstrādāt, lai iegūtu produktus ar pievienoto vērtību.
3. Sēklas ir dārgas, vidējā cena: 4 – 6 eiro/kg (bez piegādes izmaksām), vienam hektāram vajag aptuveni 20 – 50 kg (atkarībā no šķirnes). Kopš 2009. gada kaņepju audzētāju skaits Latvijā pieaudzis līdz aptuveni trīsdesmit, taču platības palielinājušās piesardzīgi – trijos gados tikai par 100 ha vairāk.
4. Sākot ar 2011.gadu, lauksaimnieki, kas nodarbojas ar kaņepju audzēšanu, var pretendēt uz vienoto platības maksājumu. Atbalstu par kaņepju platībām var saņemt, ja audzēšanā izmanto sertificētas sēklas un audzētajās kaņepēs tetrahidrokanabinola saturs nepārsniedz 0,2%.
5. Kaņepju audzēšanā risks ir niecīgs, te praktiski nav atkritumu, jo izmantojams ir viss augs un gandrīz vai vienlīdz vērtīgas ir abas tā sastāvdaļas. Šķiedru, kas veido 30 procentu no produkcijas, ar nepacietību gaida mēbeļu ražotāji, mašīnu un lidaparātu būvētāji, bet serdeņus var lietot apkurei, pakaišiem vai citām vajadzībām.
6. Kaņepju šķiedrai būtu plašs pielietojums vairākos virzienos, no kuriem jāizvēlas svarīgākie gala produkcijas varianti - būvmateriāli, izolācijas materiāli, apmetuma un sienu materiāli, agrotekstils, siltumnīcu un lauka stādījumu klājumi, atbirumu izmantošana pakaišiem, kurināmajam, mulčai, kaņepju eļļas un sēklu izmantošana pārtikā un kosmētikā.
…
Ievads Uzņēmējdarbības koncepcija ir uzņēmuma vadības iecere, darbības uzmetums uzņēmējdarbības veidošanai, attīstīšanai, pārveidošanai, kurā atainoti tās mērķi, darbības iespējamie virzieni, stratēģija un tirgvedības instrumenti. Koncepcijas izstrādāšana palīdz: 1) ātrāk saskatīt, kādi ir izvirzītie mērķi: pārāk lieli, sasniedzami, mazi, kļūdaini; 2) vai ideja par izvēlēto uzņēmējdarbības virzienu ir dzīvotspējīga, vai vajag to īstenot: būs produktu patērētāji, ražošanas resursi, zināšanas u.c. 3) vai pareizs ir lēmums par uzņēmuma produktu sortimenta izmaiņām, ražošanas paplašināšanu, tehnoloģijas nomaiņu vai citām izmaiņām. [9; 92] Studiju darba ietvaros tika izstrādāta biznesa koncepcija .......
- Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
- Biznesa ideja un koncepcija uzņēmumā
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Individuālā uzņēmuma "Biroju serviss" attīstības biznesa plāns
Business Plans for university21
-
Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
Business Plans for university22
-
Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university42