Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353893
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma pilns nosaukums    5
1.1.2.  Reģistrācijas numurs    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Norēķinu konti    5
1.1.5.  Pamatkapitāls    5
1.2.  Pamatdarbība    6
1.3.  Papilddarbība    6
1.4.  Komercdarbības idejas vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    6
1.6.  Uzņēmuma mērķi    6
1.6.1.  Stratēģiskie mērķi    6
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Īpašuma tiesības    7
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    8
2.2.  SIA “Presentation time” pakalpojumi    8
2.3.  Pakalpojumu sortiments    9
2.3.1.  Pakalpojumu sortiments    9
2.3.2.  Pakalpojumu sortimenta raksturojums    10
2.4.  Pakalpojumu kvalitāte    11
2.5.  Pakalpojumu dzīves cikls    11
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    13
3.2.  Tirgus rādītāji    16
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums    20
3.4.  Tirgus niša un tās raksturojums    20
3.5.  Konkurentu analīze    20
3.5.1.  Konkurenti, to priekšrocības, trūkumi un cenu noteikšanas stratēģija    21
3.5.2.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū. SWOT analīze    24
3.5.3.  SWOT analīze    24
4.  Mārketinga stratēģija    26
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    26
4.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    27
4.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    27
4.3.1.  Reklāma    27
4.3.2.  Atlaižu politika    28
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    29
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta    29
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    31
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    31
6.  Uzņēmuma vadība    33
6.1.  Uzņēmuma darbības organizācijas struktūra    33
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    34
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    34
6.2.1.  Darbinieku štata saraksts    35
6.2.2.  Atalgojums un motivācija    36
6.2.3.  Darbinieku algas un nodokļi    37
7.  Problēmas un risks    38
8.  Finansu informācija    40
8.1  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    40
8.1  Bilance    43
  Izmantotās literatūras saraksts    45
  Pielikumi    46
Extract

Latvijas reklāmas tirgum ir vērojama visdinamiskākās augšanas tendence salīdzinājumā ar pārējo Baltijas valstu reklāmas tirgu. Kopējais apgrozījums 2002. gadā sastādīja 69milj. EUR, kas ir par 14% vairāk, nekā gadu iepriekš (šāda augšanas tendence ir vērojama kopš 1999.gada un vidējais tirgus pieaugums ir 13% gadā). Tas liecina par to, ka tirgus ir attīstības fāzē un jaunā reklāmas uzņēmuma ienākšana tirgū ir iespējama.
Sabiedrība ar ierobežoto atbildību “Presentation time” piedāvā saviem klientiem pilnu kvalitatīvu reklāmas pakalpojumu klāstu, sākot ar tirgus izpēti, mediju plānošanu, reklāmas dizaina izstrādi, izveidi un ieviešanu, kas ļauj domāt par klientu vēlmi izvēlēties tieši “Presentation time” sniegtos pakalpojumus.
Mūsu mērķa tirgus ir Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi, kas ir gatavi ieguldīt no 25 Ls mēnesī reklāmā, tādējādi vēloties palielināt savu preču un pakalpojumu noietu. Mūsu noteiktie izcenojumi ir salīdzinoši nelieli, cenas tiek noteiktas par katru stundu pēc pašizmaksas metodes, pievienojot apmēram 15% lielu uzcenojumu. Šādas stratēģijas nolūks ir iegūt pēc iespējas vairākpastāvīgu klientu.
Kā galvenais klientu piesaistes mehānisms SIA “Presentation time” darbībā ir tiešais mārketings - klientu individuāla apzināšana, kas notiek, reklāmas menedžeru asistentiem apmeklējot vai zvanot potenciālajiem klientiem, stāstot viņiem par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, piedāvājot sadarbību.
Uzņēmums sāk darbību ar 9 jaunu, mērķtiecīgu cilvēku ar māklsliniecisku domu kolektīvu, kas spēj kvalitatīvi un ātri izpildīt klientu pasūtījumus.
2001. gada reklāmas tirgus rādītāju analīze liecina par to, ka uzņēmumam, kas darbojas reklāmas nozarē, ir attīstības iespējas un līdzekļu ieguldīšana šajā komercdarbības veidā dos peļņu līdzekļu īpašniekam. Viens no galvenajiem tirgus rādītājiem, kas liecina par to, ka nodarboties ar uzņēmējdarbību ir izdevīgi, ir finansiālā rentabilitāte – peļņas attiecība pret kapitālu. Reklāmas uzņēmumiem šīs radītājs 2000. gadā ir bijis 44%, kas nozīmē, ka nodarboties ar uzņēmējdarbību šajā nozarē ir izdevīgāk nekā ieguldīt brīvos līdzekļus bankā.
Iestāšanās Eiropas Savienībā 2004. gadā pavērs iespējas iegūt vēl daudzus pasūtījumus. Jaunajām kompānijām, kas ienāks Latvijas tirgū būs nepieciešami konsultanti, kas labi pārzina vietējo tirgu (arī imidža un reklāmu izveidē), tāpēc SIA “Presentation time ir lielas tālākās attīstības un paplašināšanas iespējas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1220329
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register