Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185736
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 26 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
2.  Uzņēmuma juridiskais status un īpašuma daļas    5
3.  Pakalpojums    6
3.1.  Detalizēts pakalpojuma apraksts    6
3.2.  Pakalpojuma izdevīguma aptuvens novērtējums    7
4.  Tirgus analīze    9
4.1.  Tirgus definīcija    9
4.2.  Tirgus ietilpība    10
4.3.  Konkurenti    11
4.4.  Salīdzinājums ar konkurentiem    13
4.3.  Tabula SVID analīze    14
5.  Mārketinga stratēģija    15
5.1.  Cenu politika    15
5.2.  Reklāma    16
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    17
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    19
8.  Risks un problēmas    20
9.  Finansu informācija    22
9.1.  Realizācijas prognoze    22
9.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    22
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    24
  Pielikums    26
Extract

Viena no galvenajām problēmām ar, kuru varētu iespējams tuvākajā laikā saskarties ir tas, ka valdība iespējams lems par to vai turpināt piešķirt pabalstu vecākiem, kuriem lielo rindu dēļ nākas vest savus bērnu uz privātajām pirmskolas izglītības iestādēm. Iespējams gan valsts, gan pašvaldības pabalsts vairs nebūs šiem vecākiem. Ja tas tiks pieņemts, tad iespējams viena daļa vecāku vairs nevarēs atļauties vest savus bērnus uz privātajām pirmskolas izglītības iestādēm. Tad privātajām izglītības iestādēm vai nu būs jāsamazina cenas vai jālikvidējas, jo zudīs pieprasījums.
Būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību var arī bezdarba līmeņa palielināšanās, jo tādā gadījumā vecāki, kuri būs bezdarbnieki paši sēdēs mājās un pieskatīs savus bērnus. Kā arī inflācija var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbību, jo var nākties sadārdzināt pakalpojumu, ja sadārdzinātos ēdināšana vai saimnieciskie produkti, kas noteikti daudziem klientiem nepatiktu un iespējams, tad viņi grieztos pie konkurentiem.
Lai novērstu vai mazinātu nelabvēlīgo faktoru iedarbības sekas, uzņēmumam vajadzētu veidot naudas uzkrājumus, ja gadījumā cenas būtu jāpaaugstina, bez tā varētu iztikt kādu laiku. Vai arī uzņēmumam vajag domāt par to, kā piesaistīt turīgākus cilvēkus, kuri vēlas savus bērnus izglītot privātajās pirmskolas izglītības iestādēs nevis tāpēc, ka nav pieejamas pašvaldības pirmskolas izglītības iestādes, bet gan tāpēc, ka vēlas, lai viņu bērni kļūst izcili. Tādēļ uzņēmumam vajadzētu izdomāt, programmu bērniem, kurus veidot par izcilniekiem.
Katru risku var mazināt. Piemēram, lai mazinātu tirgus risku, ir jāizveido pareiza uzņēmējdarbības politika. Pareizi izstrādāta mārketinga stratēģija nodrošinās pastāvīgu klientūru un piesaistīs potenciālos klientus.
Lai nepieļautu kvalificēta darbinieka aiziešanu no darba, tos vajag motivēt. Darbiniekiem jāpiešķir prēmijas, avansi un jānodrošina patīkami darba apstākļi.
Lai nerastos zaudējumi, t.i., ja uzņēmums ilgāk nekā pirmo gadu negūs plānoto peļņu, ir jāpilnveido pakalpojumu piedāvājums, piesaistot jaunus klientus, un, iespējams, jāpārraksta un jāpilnveido mārketinga stratēģija, cenu politika.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1354587
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register