Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:292571
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktais darbības virziens    4
1.2.  Uzņēmuma misija un mēŗki    4
1.3.  Uzņēmuma vajadzības    5
2.  Produkcijas raksturojums    6
2.1.  Preču sortiments    6
2.2.  Preču klasifikācija    11
2.3.  Preces dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    13
3.2.  Pieprasījuma ietekmējošie faktori    13
3.3.  SVID analīze    14
4.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    15
5.  Mārketinga stratēģija    16
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    16
5.2.  Sadales kanāla raksturojums    16
5.3.  Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi    16
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    18
6.1.  Uzņēmumam nepieciešamie resursi    18
6.2.  Pamatlīdzekļi    18
6.3.  Produkcijas sagāde    18
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    19
8.  Riski un problēmas    20
9.  Finansu informācija    21
9.1.  Plānotais apgrozījums    21
9.2.  Finansu aprēķini    22
10.  Uzņēmuma finanšu veselīguma novērtējums    33
Extract

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Uzņēmuma cenu politika
SIA “Bite” produkcijas realizācijai noteiktas mazumtirdzniecības cenas pēc izmaksu metodes: vidējās izmaksas + uzcenojums. Lai segtu visas izmaksas un gūtu peļņu, cenas veikalā paredzētas vidēji par 20% augstākas nekā vairumtirdzniecībā.
Cenu veidošanas mērķis ir sasniegt plānoto ienākumu līmeni un nostabilizēt uzņēmumu tirgū. Tādēļ, nosakot cenu precēm, ņemam vērā pieprasījumu un konkurences līmeni. Produkcijas cenas var ietekmēt pastāvīgās izmaksas, pieprasījums un piedāvājums, tāpat arī būtisku lomu spēlē – bišu medus ražošana, citus gadu tās var vairāk saražot, citu mazāk, tāpat arī var piemeklēt bites dažādas slimības, kas samazinātu medus ražu.

5.2. Sadales kanāla raksturojums
SIA „Bite” produkciju iepirks no produkciju gan pa taisno no vietējiem ražotājiem (piemēram medus produkciju), savukārt biškopības inventāru no vairumtirgotājiem.

5.3. Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi
Tākā uzņēmums ir jauns, tad, protams, tiks izmantotas dažāda veida reklāmas. Ir nepieciešams iepazīstināt potenciālos pircējus ar uzņēmumu un tā piedāvāto produkciju. Ir jāinformē iedzīvotāji( gan medus produkcijas lietotāji, gan medus un citu tā veida produkcijas ražotāji) par atrašanās vietu, nokļūšanas iespējām, produkcijas klāstu, cenām.
Veikšu sekojošus reklāmas pasākumus:
• Izlikšu informatīvo reklāmu mājaslapā www.liepajniekiem.lv
• Informātiva reklāma vietējos laikrakstos „Kurzemes Vārds”, „Kursas Laiks”
• Uzņēmuma automašīnu noformēt ar uzņēmuma logo
• Veikala fasādi noformēt atbilstoši uzņēmuma produkcijas veidam
• Palaist pāris reklāmas radio stacijās, kas tiek atskaņotas Liepājā – Rietumu Radio, Radio SWH
• Veikt nelielus degustēšanas pasākumus tirdzniecības veikalos, kur iespējams iepazīstināt ar produkciju, tajā pašā laikā dalot izveidotos bukletus par jaunatvērto uzņēmumu

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1328404
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register