Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:486814
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    4
2.  TIRGUS ANALĪZE    5
2.1.  Pieprasījuma apstākļi    5
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    5
2.3.  Prognozes    6
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    7
3.1.  SVID analīze    7
3.2.  Produkta dzīves cikls    8
4.1.  Materiālais potenciāls    9
4.2.  Administratīvais potenciāls    9
4.3.  Personāls    9
4.4.  Produkta raksturojums    9
4.5.  Cenas raksturojums    10
4.6.  Vietas izvēle un sadales kanāli    11
4.7.  Produkta virzīšana tirgū    11
5.  RISKA VADĪŠANA    12
6.  FINANŠU INFORMĀCIJA    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
  PIELIKUMS    24
Extract

4.6. Vietas izvēle un sadales kanāli
Moduļu māju ražošana notiks privātīpašumā, kas pieder vienam no valdes locekļiem. Privātīpašums atrodas tuvu galvenajai Rīgas šosejai, tādēļ mājas pārvietošana būs samērā ērta, nav jāved pa lauku ceļiem. Klients iegādājoties moduļu māju papildus maksā arī transporta izdevumus. Viena moduļa pārvietošanai nepieciešama viena smagā mašīna un viens ceļamkrāns. Smagā mašīna izmaksā apmēram 0,7 Ls/km, bet ceļamkrāns 1 h – 35,00 Ls, ceļamkrāns brauc vidēji 70 km/h. SIA MODUĻI piedāvā izmantot sev pazīstamu uzņēmēju autotransportu, vai arī klients var pats sarunāt smago mašīnu un krānu no sava paziņu loka.
Materiālus moduļu būvniecībai iegādāsimies no dažādiem uzņēmumiem ņemot vērā izdevīgākos nosacījumus, piegādes laiku un kvalitāti.

4.7. Produkta virzīšana tirgū
4.7.1. Reklāma
Reklāma darbojas trīs līmeņos- tā informē, pārliecina un pastiprina. Reklamēt produkciju galvenokārt paredzēts tīmekļa vietēs, speciālos nozares žurnālos, avīzēs. Žurnālos un avīzēs paredzēts reklamēties periodiski, jo atkārtota reklāma ir efektīvāka nekā vienreizējs sludinājums. Viens un tas pats sludinājums , kas tiek atkārtots katru nedēļu vai mēnesi ierobežotā skaitā avotu, ir efektīvāks par vienreizējiem sludinājumiem plašā avotu klāstā.
Paredzēts izveidot uzņēmuma mājas lapu, kurā būs iekļauta visa informācija par uzņēmuma darbību, produktu kāsts un apraksts, aptuvenās cenas, fotoattēli, moduļu iespējamie telpu plāni.
Tīmekļa vietnēs reklāmu paredzēts sākotnēji izvietot sludinājumu veidā dažādos sludinājumu dēļos, kā piemēram, SS.LV, Reklāma.Lv, ZIP.LV, dažādu pilsētu mājaslapās pie sludinājumu nodaļām u.c. Sludinājumus paredzēts ievietot gan maksas, gan bezmaksas, sludinājumu apmaksa tiks veikta caur mobīlo tālruni, tātad izmaksas iekļautas telefona ikmēneša rēķinā.
Vēlāk sludinājumus paredzēts publicēt arī lielākos preses izdevumos.

4.7.2. Noieta veicināšana
Noieta veicināšanai galvenokārt tiks izmantota reklāma dažādās tīmekļa vietnēs, kā arī uzņēmuma mājas lapa.
Pēc finansiālajām iespējām produkts tiks virzīts uz dažādiem konkursiem un būvniecības izstādēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1326703
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register