Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966129
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
3.  Biznesa idejas apraksts    6
3.1.  Produkta definējums    6
4.  Produktu un pakalpojumu apraksts    8
4.1.  Produktu un pakalpojumu sortiments un to kvalitatīvie rādītāji    8
4.2.  Produkta attīstības pakāpe    10
4.3.  Salīdzinājums ar konkurentu produktiem    11
5.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    13
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    15
7.  Industrijas analīze    16
7.1.  Industrijas vispārējs apraksts    16
7.2.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    16
8.  Tirgus analīze    17
8.1.  Mērķa tirgus    17
8.2.  Tirgus sadalījums    17
8.3.  Veiksmes faktori    18
8.4.  Tradīcijas valstī, reģionā    18
9.  Tirgus stratēģija    19
9.1.  Mārketinga plāns    19
9.2.  Cenu politika    20
9.3.  Nepieciešamais krājumu apjoms    20
10.  Finanšu plānošana    25
10.1.  Naudas plūsma    25
10.2.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    25
10.3.  Apgrozījums    25
10.4.  Peļņa    29
11.  SVID analīze    30
12.  Izmantotā literatūra    31
Extract

9. Tirgus stratēģija
9.1. Mārketinga plāns
Lai popularizētu uzņēmumu, tiks veiktas sekojošas darbības:
1. Tiks izveidoti profili sociālajos portālos – draugiem.lv, facebook.com, twitter.com, jau pirms veikala atvēršanas, un aicināti cēsinieki sekot jaunākajai informācijai par šo veikalu. Galerijā pievienošu dažādas bildes ar sortimentu, publicēšu informāciju par darba laikiem un dažādiem jaunumiem. Manuprāt, šāds reklamēšanas veids ir ļoti efektīvs, jo tas ir bezmaksas un sociālajos portālos mūsdienās ir vislielākā iespēja pēc iespējas ātrāk sasniegt pircējus. Tehnoloģijas ir tā attīstījušās, ka cilvēki pārsvarā jaunākajai informācijai seko līdzi tieši ar interneta palīdzību, tādejādi iespējams ka tieši šadi viņi uzzinās par manu uzņēmumu. Šādi arī sakontaktēšu savus Cēsu draugus un paziņas, kam noteikti būs interesanti atnākt uz manu dāvanu veikalu un paskatīties, ko esmu izveidojusi. Un ja viņiem patiks tas, ko viņi redzēs, viņi noteikti iepirksies un ieteiks arī saviem draugiem tālāk.
2. Sākotnējā stadijā tiks ievietota reklāma Cēsu novada avīzē “Druva”. Pirmajos divos mēnešos par nedaudz dārgāku naudu, lielāku un redzamākā vietā, taču nākamos divus mēnešus nedaudz lētāku reklāmu, pa vidu avīzes tekstam. Vēlāk šādi vairs nereklamēšos, jo tos cilvēkus, kas lasa šo avīzi noteikti jau būšu informējusi par to, ka Cēsīs ir atvēries jauns veikaliņš, tādejādi turpmāka reklāmēšanās avīzē būtu bezjēdzīga naudas tērēšana
3. Pirmo darbības gadu, saskaņojot to ar Cēsu domu, izvietošu vides reklāmas dažādās Cēsu vietās, ar norādi, kur šis veikals atrodas un īsu skaidrojumu kas tajā tiek piedāvāts.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1361136
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register