Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
8,49
You save:
0,93 (11%)
Discounted price*:
7,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:734571
Evaluation:
Published: 16.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas   
2.1.  Biznesa idejas   
2.1.1.  Biznesa plāna balsta koncepcijas(cenu samazināšana), inovācijas elementi un diversifikācija   
2.1.2.  Pieprasījuma un nozares raksturojums ( Nozares attīstības tendences un dalībnieki)   
2.1.3.  Radošās koncepcijas izklāsts jeb produkta filozofija(sapnis, doma, misija, vīzija)   
2.2.  Biznesa finansiālā un stratēģiskā analīze   
3.  Plānotā uzņēmējdarbība   
3.1.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts (pamatinformācija (nosaukums, adrese(juridiskā), atrašanās vieta, dibināšanas datums, komersanta forma, vadītāja kompetence(izglītība + pieredze))   
3.2.  Īsa uzņēmuma vēsture ( dibināšanas apstākļi, īss galveno sasniegumu un nozīmīgāko notikumu kopsavilkums)   
3.3.  Pakalpojuma raksturojums – ( labās īpašības, kādas tehnoloģijas lieto, pakalpojuma sniegšanā kādas izejvielas(daudzums un cena)   
3.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi (SWOT)   
4.  Tirgus un konkurences raksturojums   
4.1.  Tirgus raksturojums, tirgus lielums, pieauguma tempi, patērētāju vajadzības, ražošanas sezonalitāte un cikliskums   
4.2.  konkurentu tabula   
5.  Mārketinga stratēģija   
5.1.  Iekšējās un ārējās vides raksturojums   
5.2.  Līgumi ar pasūtītājiem un piegādātājiem   
5.3.  Bostonas matrica   
5.4.  Stratēģijas realizācijas plāns   
5.4.1.  Cenu noteikšanas stratēģija   
5.4.2.  Plānotais segments   
5.4.3.  Piedāvāto preču vai pakalpojumu dažādošana   
5.4.4.  Reklāma   
6.  Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā struktūra   
6.1.  Kam pieder?   
6.2.  Vadība un galvenie speciālisti   
6.3.  Darbaspēks (skaits un kvalifikācija)   
6.4.  Tarifikācija   
6.5.  Algu maksājumu saraksts   
7.  Ražošanas operācijas process   
7.1.  Produkcijas raksturojums   
7.2.  Ražošanas procesa apraksts   
7.3.  Piedāvājuma cenas kalkulācija   
7.4.  Īpašums, ēkas, iekārtas (nolietojuma aprēķins)   
7.5.  Vides drošība   
7.6.  Darba drošība   
  darba aizsardzības sistēmas veidošana   
  darba aizsardzības sistēmas darbība   
7.7.  Kvalitātes vadība   
  cēloņu   
8.  Riska faktori   
9.  Finansu analīze   
9.1.  Kredīta atmaksas grafiks, NPV, IRR   
9.2.  Kredīta izmantošanas plāns   
9.3.  Naudas plūsma (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.5.  Aktīvu – pasīvu attiecība (sākums, 2005., 2006.)   
Extract

1. Biznesa plāna kopsavilkums

SIA “Madonas Ceļu būves SIA” atrodas Madonā, Rīgas ielā 6. struktūrvienība tiks dibināta 2005.gada janvārī. Struktūrvienība tiek dibināta, lai iekarotu lielāku tirgus daļu Madonas pilsētā, kā arī, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc plaša veikala un kvalitatīvas produkcijas. Uzņēmuma struktūrvienības darbība ir pakalpojuma sniegšana.
Uzņēmuma vadībā ir pietiekami kompetents un enerģisks vadītājs. Viņš ir beidzis Latvijas lauksaimniecības universitāti – Uzņēmējdarbības fakultāti.
Struktūrvienības biznesa plāns izveidots ilgtermiņa naudas aizņēmuma 10000 Ls ņemšanas, galvošanas un kredīta atdošanas iespēju pierādīšanai, kā arī, lai struktūrvienība daļēji varētu prognozēt savus ienākumus un darbības virzienus šajā un nākamajos gados. Tas novērsīs trūkumus un kļūmju rašanos, kā arī palīdzēs plānot darbības principus, laika un vietas pasūtījuma norisei.
Struktūrvienības pakalpojuma filozofija – pārdot pašapziņu vīriešiem un sapņus sievietēm, jo elegance pašapziņā un eleganti sapņi rada personību.
Lai izpildītu biznesa plāna mērķus ir nepieciešama veikt sekojošus uzdevumus:
1.noskaidrot un pamatot vai prognozētā cena ir sabalansēta ar pieprasījumu;
2.saskaņot Bostonas matricas un naudas plūsmas savstarpējās sakritības;
3.ietvert naudas plūsmā UIN par iepriekšējo periodu;
4.pamatot aktīva/pasīva attiecībām nesadalīto peļņu;
5.saskaņot nesadalīto peļņu ar ilgtermiņa mērķiem;
6.raksturot bruto seguma, kā arī prognozētos ieņēmumus ar naudas plūsmas sākuma periodu;
7.analizēt NPV prognozēto peļņas attiecību pret naudas plūsmā parādīto atlikumu gada beigās:
1. gadam ±25
2. gadam ≥
3. gadam ≥…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,77 €
Work pack Nr. 1128602
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Biznesa plāns apģērbu veikalam”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/734571

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register