Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:594423
 
Evaluation:
Published: 25.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    4
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
2.1.  Pamatinformācija    5
2.2.  Pakalpojuma apraksts    7
2.3.  Personāls    8
2.5.  Uzņēmuma mērķi    10
3.  Vadība    11
3.1.  Organizatoriskā struktūra    11
3.2.  Informācija par vadību    11
4.  Nozares izpēte    12
5.  Konkurence    14
5.1.  SVID analīze    16
6.  Pakalpojuma raksturojums    17
6.1.  Mērķauditorijas raksturojums    17
6.2.  Faktori, kas ietekmē pieprasījumu    18
6.3.  Piegādātāju raksturojums    18
6.4.  Potenciālā cena    18
7.  Mārketinga plāns    21
7.1.  Mārketinga mērķis    21
7.2.  Reklāmas pasākumi    21
7.3.  Mārketinga budžeta plānošana    22
8.  Finanšu plāns    23
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    23
8.2.  Bilance    23
8.3.  Naudas plūsma    25
9.  Risku raksturojums    27
10.  Avoti    28
11.  Pielikumi    28
Extract

1. Biznesa plāna kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir pārstāvēt foto uzņēmumu Latvijas tirgū, kas atpazīstams ar kvalitāti un augstu atbildības sajūtu par uzticēto.
Uzņēmuma misija ir apmierināt ikvienu vēlmi.
Uzņēmuma juridiskā forma būs sabiedrībua ar ierobežotu atbildību (SIA), kas atradīsies Rīgā, ..., uzņēmuma telpa tiks īrēta.
Savu biznesa ideju un nodarbošanos vēlos savienot ar savu vaļasprieku un interesi - fotografēšanu un fotogrāfijas apstrādi. Līdz šim es neesmu apguvusi nekādus fotomākslas kursus, jo mans mērķis nav pašai būt fotogrāfam, mans mērķis ir strādāt šajā vide un vadīt nelielu uzņēmumu, pulcējot ap sevi šajā jomā augstākā līmeņa profesionāļus, kuram patīk fotomāksla, ir radoša domāšana, liela atbildības sajūta un kurš augsti vērtē katru klientu. Foto - ir viens no svarīgākajiem vizuāliem attēliem, kurus mēs redzam gan ielās, gan žurnālos, avīzēs un dažos izstādēs.
Šajā jomā konkurence ir liela – gan fotosaloni, gan indiniduālie fotogrāfi, kuri sastāda konkurenci viens otram. Esmu nolēmusi veidot savu uzņēmumu tieši šajā nozarē, lai piedāvātu klientiem visi fotopakalpojumi vienā vietā ar teicamu kvalitāti, servisu un draudzīgām cenām. Katram klientam būs individuālā pieeja un elastīga atlaides sistēma uz lielā apjoma pasūtījumiem. Sākotnēji tas sadardzinās manas izmaksas, bet mans mērķis ir iepazīt cilvēkus ar savu servisu un apmierināt viņas vēlmes ar augstu kvalitāte. Pēc klienta labām atsaucēm par manu uzņēmumu, „Fotosalons X” varēs kļūst pazīstamam savā jomā un piesaistīt daudz vairāk klientus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register