Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:134050
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    5
1.2.  Uzņēmuma komercdarbības vide    6
2.  Produkta raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    10
3.1.  Konkurentu raksturojums    10
3.2.  Tirgus segmenta noteikšana    13
3.3.  Mērķtirgus noteikšana    13
3.4.  SVID analīze    14
4.  Mārketinga plāns    15
4.1.  Realizācijas kanāli    15
4.2.  Cenu veidošana    15
4.3.  Produkta virzīšana tirgū    16
5.  Uzņēmuma darbība    18
5.1.  Produkta ražošanas apraksts    18
5.2.  Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    18
5.3.  Ieviešanas plāns    21
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    22
7.  Riska faktoru analīze    24
8.  Finansu informācija    25
8.1.  Plānotie ieņēmumi    25
8.2.  Izmaksas    27
8.3.  Amortizācijas aprēķins    29
8.4.  Nodokļu aprēķins    29
8.5.  Peļņas- zaudējuma aprēķins    29
8.6.  Naudas plūsmas plāns    31
8.7.  Uzņēmuma bilance    32
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    33
  Pielikumi    34
Extract

IK „Lietussargu revolūcija”, individuālais komersants, uzņēmuma īpašniece ir xxx. Uzņēmuma juridiskā un faktiskā adrese ir Kaļķu iela 3, Rīga, LV-1050. uzņēmuma telpas tiks īrētas no uzņēmuma SIA „City Real Estate”. Uzņēmuma telpas tiks iekārtotas atbilstoši visiem standartiem. Uzņēmuma telpām ir jārada tāds iespaids, lai klientam rastos vēlme atgriezties, tāpēc uzņēmums pievērsīs lielu uzmanību telpu dizainam.
Mans uzņēmums piedāvās klientam- patērētājam iespēju izvēlēties sev tīkamāko preci- lietussargus vai lietusmēteļus, tādējādi apmierinot pircēja vajadzības. Ikdienā bieži nākas saskarties ar problēmu- ļoti nelielu lietussargu un lietusmēteļu piedāvājumu, bet pieprasījums pēc tiem ir ļoti liels, tāpēc bieži patērētājs nenopērk viņam vajadzīgo lietussargu, jo viņam nepatīk krāsa vai dizains, bet mans uzņēmums piedāvās ļoti plašu krāsu spektru un arī dažāda dizaina preces. Izvēle būs diezgan daudzveidīga, un tas palīdzēs sekmēt preču noietu tirgū. Uzņēmuma darbības sākumā uzņēmums nodarbosies tikai ar lietussargu un lietusmēteļu pārdošanu, bet ar laiku tiks ieviesta arī lietussargu un lietusmēteļu apdrukāšana, līdz ar to būs iespējams piesaistīt daudzus uzņēmumus un saņemt no viņiem pasūtījumus, jo tā ir ļoti efektīva reklāma. Ieviešot lietusmēteļu apdrukāšanu, ir plānots pirmajos mēnešos piesaistīt uzņēmumu AS „Swedbank” un vaidot ar šo uzņēmumu sadarbību- viņi apmaksā lietusmēteļa izmaksas un tā apdrukāšanu ar sava uzņēmuma reklāmu, un mēs šos lietusmēteļus dāvināsim par katru nopirkto lietussargu, kā arī šie lietusmēteļi tiks izsniegti AS „Swedbank” un viņi tos dāvinās saviem klientiem, līdz ar to tā būs abpusēji izdevīgs darījums, tā būs reklāma gan mums, gan viņiem.
Veicot tirgus situācijas analīzi, var nonākt pie secinājuma, ka uzņēmumam nav lielu konkurentu, jo Latvijā šobrīd nav neviena tāda uzņēmuma, kurš piedāvātu tik plašu lietussargu un lietusmēteļu klāstu, līdz ar to tas liek manam uzņēmumam izcelties uz citu fona. Kā galvenos konkurentus var minēt- AS „Drogas”, SIA „Accessorize”, SIA „Lindex” un SIA „Cubus”. Visos šeit minētajos uzņēmumos pārdod lietussargus, bet lietusmēteļus pārdot tikai vienā uzņēmumā, no šeit minētajiem- AS „Drogas” , un šī uzņēmuma piedāvātais lietusmēteļu klāsts ir ļoti vienveidīgs, tāpēc pircēji dos priekšroku lielākām izvēles iespējām un manam uzņēmumam. Mana uzņēmuma preci pirks dažāda vecuma patērētāji, bet lielākais pieprasījums tomēr ir gaidāms no jauniešiem un pieaugušajiem, protams, arī pārējās vecuma grupas pirks piedāvātās preces. Plānots, ka dienā tiks pārdoti vidēji 9 lielie lietussargi, 11 kompaktie lietussargi, 5 bērnu lietussargi, 16 pieaugušo lietusmēteļi un 9 bērnu lietusmēteļi. Šie skaitļi ir rēķināti pēc plānotā preču pārdotā daudzuma uz vienu gadu, sadalot vidēji pa dienām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1112428
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register