-
Biznesa plāns interneta aptiekai "Vesels"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 6 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 8 |
4. | MĀRKETINGA PLĀNS | 11 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 15 |
6. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 17 |
SECINĀJUMI | 19 |
SECINĀJUMI
Veidojot šo biznesa plānu esmu apzinājies grūtības pakāpi, ar kādu cilvēki saskaras veidojot uzņēmumu. Veiksmīga biznesa plāna izstrādei ir nepieciešama ne tikai skaidra izpratne par uzņēmuma darbības veidu un tā dažādajiem aspektiem, bet arī spēja „paredzēt” valsts ekonomiskās svārstības un būtībā visus iespējamos faktorus, kas var parādīties un kādā veidā ietekmēt uzņēmuma darbību. Pie tam, lai izveidotu uzņēmumu, nepietiek ar kabatas naudu, tāpēc biznesa plānu ir jāprot izveidot tā, lai tas spētu piesaistīt investorus vai biznesa eņģeļus, vai arī sekmīgi ļaujot biznesa plāna autoram saņemt ilgtermiņa aizdevumus uzņēmumam. Ar uzņēmuma sekmīgu izveidi vien nepietiek. Pēc darbības uzsākšanas uzņēmumu ir jāprot vadīt ar augstāko iespējamo efektivitāti gan personāla, saimnieciskās darbības un arī mārketinga ziņā. Būtībā mans secinājums ir tāds – lai izveidotu un vadītu uzņēmumu, parastam cilvēkam ar skolā iegūtajām zināšanām vien visbiežāk nepietiks. Ir nepieciešama vai nu dziļa pieredze un izpratne par uzņēmumu un valsts ekonomikas darbību, vai arī baisa apmēra veiksme.
…
Mūsdienu cilvēks cenšas pārnest internetā praktiski visu ar ko ir aizņemts ikdienā, tajā skaitā arī medikamentu iepirkšanu. Elektroniskās tirdzniecības mehānisms ietaupa ne tikai laiku, bet arī naudu, tāpēc droši var pateikt, ka tāda veida tirdzniecība vēl attīstīsies un aizņems vēl lielāku lomu mūsu dzīvē. Jāieņem agrāk nekā citi. Daudzas Latvijas aptiekas jau tagad izmanto e-biznesa darījumus, lai sadarbotos ar lieltirgotavām, apdrošināšanas sabiedrībām un citiem piegādātājiem. Šis biznesa plāns ir izstrādāts, lai sekmīgi varētu uzsākt biznesu un iegūt aizdevumu bankā jaunajam uzņēmumam SIA „Vesels” interneta aptiekai, kurš atradīsies Rīgā. Kā arī, lai novērtētu iespējamo potenciālu tā darbības laikā. Operatīvie mērķi : • Izstrādāt reklāmas kampaņu SIA „Vesels”; • Īpašās atlaides un akcijas pastāvīgajiem klientiem; • Pielietot mārketinga paņēmienus atpazīstamības veicināšanai; • Pasākumi jaunu klientu piesaistei; • Papildus finansējuma piesaistīšana; • Mārketinga pētījumi; • Organizēt pasākumus, kas iepazīstinātu cilvēkus, galvenokārt, ar SIA „Vesels” darbību. • noslēgt sadarbības līgumus ar piegādātājiem. 4.MĀRKETINGA PLĀNS Cenu politika – cenu līmeņa un tā iespējamo variantu noteikšana atkarībā no tiem mērķiem un uzdevumiem, kurus firma risina kā īstermiņa, tā arī ilgtermiņa periodā. Cena ir konkurences instruments. Viens no uzņēmuma galvenajiem mērķiem ir tirgus iekarošana un peļņas maksimizācija. To var panākt, pareizi izstrādājot uzņēmuma cenu politiku, kas nodrošina uzņēmumam klientus. Lai sasniegtu uzņēmuma nospraustos mērķus, pakalpojuma cenas uzņēmumā tiks noteiktas un vadītas tā, lai tās būtu iespējams variēt atkarībā no uzņēmuma stāvokļa un pakalpojuma pieprasījuma apjoma tirgū. Cenu politika uzņēmumā tiek realizēta caur cenu stratēģiju un ietver šādus etapus: • Cenu veidošanas mērķa noteikšana; • Pieprasījuma noteikšana; • Izmaksu novērtēšana; • Konkurentu cenu un pakalpojumu analīze • Cenu veidošanas metodes izvēle, • Cenu taktikas izstrāde. SECINĀJUMI Veidojot šo biznesa plānu esmu apzinājies grūtības pakāpi, ar kādu cilvēki saskaras veidojot uzņēmumu. Veiksmīga biznesa plāna izstrādei ir nepieciešama ne tikai skaidra izpratne par uzņēmuma darbības veidu un tā dažādajiem aspektiem, bet arī spēja „paredzēt” valsts ekonomiskās svārstības un būtībā visus iespējamos faktorus, kas var parādīties un kādā veidā ietekmēt uzņēmuma darbību. Pie tam, lai izveidotu uzņēmumu, nepietiek ar kabatas naudu, tāpēc biznesa plānu ir jāprot izveidot tā, lai tas spētu piesaistīt investorus vai biznesa eņģeļus, vai arī sekmīgi ļaujot biznesa plāna autoram saņemt ilgtermiņa aizdevumus uzņēmumam. Ar uzņēmuma sekmīgu izveidi vien nepietiek. Pēc darbības uzsākšanas uzņēmumu ir jāprot vadīt ar augstāko iespējamo efektivitāti gan personāla, saimnieciskās darbības un arī mārketinga ziņā. Būtībā mans secinājums ir tāds – lai izveidotu un vadītu uzņēmumu, parastam cilvēkam ar skolā iegūtajām zināšanām vien visbiežāk nepietiks. Ir nepieciešama vai nu dziļa pieredze un izpratne par uzņēmumu un valsts ekonomikas darbību, vai arī baisa apmēra veiksme.
Darbā ir gramatikas kļūdas.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns interneta aptiekai "Vesels"
- Biznesa plāns SIA "i-Spēles"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns SIA "i-Spēles"
Business Plans for secondary school7
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school14
-
Biznesa plāns, tā sastāvdaļu aprēķins
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns interneta veikalam
Business Plans for secondary school10