-
Biznesa plāns "Kapteiņa muiža"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
1.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmumu reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 5 |
1.1.5. | Uzņēmuma dibināšanas un avansētais kapitāls | 5 |
1.1.6. | Uzņēmuma kreditēšana | 5 |
1.2. | UZŅĒMUMA PAMATDARBĪBA | 6 |
1.3. | UZŅĒMUMA VĒSTURE | 6 |
1.4. | UZŅĒMUMU MISIJA | 7 |
1.5. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 7 |
1.5.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.5.2. | Taktiskie | 7 |
1.5.3. | Operatīvie | 8 |
2. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 9 |
UZŅĒMUMA VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA | 9 | |
Vadītāju funkcijas un atbildība | 9 | |
2.2. | UZŅĒMUMA NODARBINĀTAIS PERSONĀLS | 9 |
2.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 9 |
3. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 11 |
3.1. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 11 |
3.2. | PRODUKTU SORTIMENTS UN TO RAKSTUROJUMS | 11 |
3.3. | PAKALPOJUMA DZĪVES CIKLS | 12 |
4. | TIRGUS ANALĪZE | 13 |
4.1. | TIRGUS(NOZARES) VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 13 |
4.2. | MĒRĶA TIRGUS SEGMENTĀCIJA | 15 |
4.3. | KONKURENTU ANALĪZE | 16 |
4.4. | UZŅĒMUMA GAIDĀMĀS POZĪCIJAS TIRGŪ, SVID ANALĪZE | 17 |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 18 |
5.1. | UZŅĒMUMU CENU POLITIKA | 18 |
5.2. | PREČU REALIZĀCIJAS KANĀLU RAKSTUROJUMS | 18 |
5.3. | PREČU TIRDZNIECĪBAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI | 19 |
5.3.1. | Reklāma | 19 |
5.3.2. | Atlaides | 19 |
6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS PLĀNS | 20 |
6.1. | UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS | 20 |
6.2. | UZŅĒMUMA IZMANTOJAMIE RESURSI | 20 |
6.3. | UZŅĒMUMA PAMATLĪDZEKĻI UN APGROZĀMIE LĪDZEKĻI | 21 |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 22 |
7.1. | RISKS, TĀ VEIDI UN RISKA MAZINĀŠANĀS PASĀKUMI | 22 |
8. | FINANSU INFORMĀCIJA | 23 |
8.2. | PAKALPOJUMA CENAS | 23 |
8.3. | RAŽOŠANAS PLĀNS. PROGNOZĒJAMIE IENĀKUMI (1 GADAM PA MĒNEŠIEM) | 23 |
8.4. | KRITISKĀ PUNKTA NOTEIKŠANA | 25 |
Šodien ļoti aktuāli ir ceļot, atpūsties gan te pat mūsu dzimtenē, gan arī ārvalstīs. Tūrisms strauji attīstās, tādēļ viesnīcas ir visnozīmīgākais un plašāk pazīstamais tūristu izmitināšanas veids. Vairumā gadījumu tas ir viens no galvenajiem brīvdienu ceļojumu elementiem.
Saskaņā ar LR Komercreģistra noteikumiem, 2007. gada 10. novembrī tika dibināts uzņēmums SIA “Kapteiņa Muiža”, savukārt savu darbību uzņēmums sāks ar 2008. gada 1.janvāri. Uzņēmuma nepieciešamo reģistrācijas dokumentus var apskatīt 1- 6. pielikumā. Uzņēmums darbosies pakalpojumu nozarē –viesnīcu sektorā.
SIA “Kapteiņa Muiža” savu pakalpojumus piedāvās ikvienai personai (kā juridiskām, tā arī fiziskām). Mērķa tirgus ir klienti ar vidējiem, vidēji augstiem, vai augstiem ienākumiem.
Uzņēmums atradīsies Engurē, Jūras ielā 22. Pašreiz uz pirmo gadu uzņēmumā nodarbinātas 3 personas, administrators, apkopēja, vadītājs un grāmatvedis.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos savā biznesā, tika veiktas dažādas analīzes:
• Tirgus analīze.
• Konkurentu analīze.
• SVID analīze.(Uzņēmuma stiprās un vājās puses, draudi un iespējas)
• Mērķa tirgus segmentācijas analīze.
Lai noteiktu uzņēmumu izredzes attīstīties, tika izmantotas arī citi jaunākie statistikas dati.…
Biznesa uzsākšanai nepieciešamie līdzekļi ir uzskaitīti un attēlots to izlietojums, attiecīgajā darba nodaļā. Kā arī sastādīts ieņēmumu un izdevumu plāns. Lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties savā biznesā, nepieciešams plānot izdevumus, ienākumus, tā arī peļņu un zaudējumus, iepazīt savas nozares konkurenci, tās riskus, stiprās un vājās puses. Tādēļ komersantiem jāraksta biznesa plāns, kurš arī ir kā palīgs lēmumu pieņemšanā, kā arī jaunas biznesa idejas rosinātājs.
-
Biznesa plāns
Business Plans9 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns "Kapteiņa muiža"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school9
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Business Plans for secondary school7
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Business Plans for secondary school6