-
Biznesa plāns "Mākslas studija"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.3.1. | Misija | 6 |
1.3.2. | Mērķi | 6 |
1.4. | Uzņēmuma vajadzības | 7 |
2. | Produkcijas un pakalpojuma raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma produkta un pakalpojuma raksturojums | 8 |
2.2. | Pakalpojuma sortiments | 8 |
2.3. | Preču un pakalpojumu kvalitāte | 9 |
2.4. | Salīdzinājums ar konkurentu produktiem | 9 |
3. | Tirgus analīze | 10 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 10 |
3.1.2. | Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide | 10 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 10 |
3.3. | Konkurentu raksturojums | 11 |
3.3.1. | Tiešie konkurenti | 11 |
3.3.2. | Netiešie konkurenti | 12 |
3.3.3. | Potencionālā konkurence | 13 |
4. | Mārketinga stratēģija | 14 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 14 |
4.2. | Sadales jeb realizācijas kanāli | 14 |
4.3. | Noieta veicināšanas pasākumi | 14 |
4.3.1. | Reklāma | 14 |
4.3.2. | Tiešā pārdošana | 15 |
4.4. | Sabiedrisko attiecību veidošana | 15 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 16 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vieta, priekšrocības, trūkumi | 16 |
5.2. | Uzņēmuma telpu raksturojums | 16 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 17 |
6.1. | Uzņēmuma vadības struktūras shēma | 17 |
7. | Riski un problēmas | 18 |
7.1. | Riski un to mazināšana | 18 |
8. | Uzņēmuma finanšu analīze un plāns | 20 |
8.1. | Sākuma bilance | 20 |
8.2. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 20 |
8.3. | Beigu bilance | 21 |
8.4. | Vērtējums | 21 |
9. | SVID analīze | 22 |
Izmantotā literatūra | 23 | |
Pielikumi | 24 |
Kopsavilkums
Pirmais, kas nepieciešas, lai izveidotu veiksmīgu un konkurētspējīgu biznesu ir nepieciešama tik pat veiksmīga biznesa ideja. Pasaule attīstās ļoti strauji, tā pat attīstās arī biznesa pasaule- gan jau esošās industrijas, gan arī jaunas inovatīvās nozares. Ienākt tirgū ar ko tādu, kas jau pastāv ir grūtāk, nekā ar kaut ko jaunu, tādēļ ir jāsaprot ar ko tu būsi īpašāks par taviem pārējiem konkurentiem.
Manā gadījumā, mākslas studija, kas ietver arī studiju ar piaugušaiem, kuru ir ļoti svarīgi izzināt, jo tas ir darbs ar cilvēku un viņa turpmāko karjeru.
Iemesls, kāpēc es izvēlējos veidot tieši mākslas studiju ir saistīts ar manu pieredzi un zināšanām, jo jau vairākus gadus mācos šajā industrijā, tapēc pārzinu mākslinieka darbu, riskus un iespējas, kas man būs kā priekšrocība veidot šo biznesa plānu, kā arī to attīstīt tik tālu, lai varētu šo ideju par studiju realizēt.
Lai uzrakstītu šo industrijas analīzi, izmantošu savas zināšanas, interneta resursus, kā arī informāciju iegūšu no māklsas skolas direktores Dinas Lūses, kura man pastāstīs par savu pieredzi, no kuras varēšu secināt dažādus riskus un grūtības šajā nozarē. Turpmāk analizējot šo industriju, modeļu darbs un arī studija tiks saukts kā pakalpojums.
Apgūt zīmēšanas, gleznošanas un kompozīcijas pamatus no paša sākuma, pilnveidot jau iegūtās iemaņas un prasmes. Studija ir īpaša ar to, ka tā darbojas arī kā mākslinieku meistardarbnīca. Nodarbības notiek nelielās grupās (līdz 5 cilvēkiem) profesionālu pieredzējušu mākslinieku vadībā, labi aprīkotās telpās Rīgas centrā.
Šī industrija ir savā brieduma fāzē, kas nozīmē, ka jau ir daudzi uzņēmumi ar tādu pašu specifikāciju, tādēļ iekļūšanas un izkļūšanas barjeras būs augstākas, nekā industrijai, kas ir tikai savā attīstības fāzē.
…
Kopsavilkums 4 1. Uzņēmuma apraksts 5 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu: 5 1.2. Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni 5 1.3. Uzņēmuma misija un mērķi 6 1.3.1. Misija 6 1.3.2. Mērķi 6 1.4. Uzņēmuma vajadzības 7 2. Produkcijas un pakalpojuma raksturojums 8 2.1. Uzņēmuma produkta un pakalpojuma raksturojums 8 2.2. Pakalpojuma sortiments 8 2.3. Preču un pakalpojumu kvalitāte 9 2.4. Salīdzinājums ar konkurentu produktiem 9 3. Tirgus analīze 10 3.1. Tirgus vispārējs raksturojums 10 3.1.1. Uzņēmumu tieši ietekmējoša ārējā vide: 10 3.1.2. Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide: 10 3.2. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana 10 3.3. Konkurentu raksturojums 11 3.3.1. Tiešie konkurenti 11 3.3.2. Netiešie konkurenti 12 3.3.3. Potencionālā konkurence 13 4. Mārketinga stratēģija 14 4.1. Uzņēmuma cenu politika 14 4.2. Sadales jeb realizācijas kanāli 14 4.3. Noieta veicināšanas pasākumi 14 4.3.1. Reklāma 14 4.3.2. Tiešā pārdošana 15 4.4. Sabiedrisko attiecību veidošana 15 5. Uzņēmuma funkcionēšana 16 5.1. Uzņēmuma atrašanas vieta, priekšrocības, trūkumi 16 5.2. Uzņēmuma telpu raksturojums 16 6. Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas 17 6.1. Uzņēmuma vadības struktūras shēma 17 7. Riski un problēmas 18 7.1. Riski un to mazināšana 18 8. Uzņēmuma finanšu analīze un plāns 20 8.1. Sākuma bilance 20 8.2. Peļņas vai zaudējumu aprēķins 20 8.3. Beigu bilance 21 8.4. Vērtējums 21 9. SVID analīze 22 Izmantotā literatūra 23 Pielikumi 24
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns "Mākslas studija"
- Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Business Plans for university28
-
Uzņēmuma SIA "A.D.E.” biznesa plāns 2008.gadam
Business Plans for university30
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Business Plans for university21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Business Plans for university45
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for university23