Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534464
 
Evaluation:
Published: 27.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  KOPSAVILKUMS    5
1.  IECERES PAMATOJUMS    7
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    7
1.2.  Piedāvātais produkts    10
1.3.  Produkta tirgus novērtējums    13
1.3.1.  Tirgus pievilcības analīze izmantojot GE modeli    13
1.3.2.  Konkurentu analīze    15
1.3.3.  SVID analīze    17
1.3.4.  Mērķtirgus noteikšana    18
1.3.5.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns 1. gadam    18
1.4.  Problēmas un riski    22
1.5.  Ieceres īstenošanas kalendārais grafiks    24
2.  FINANŠU APRĒĶINI    26
2.1.  Investīcijas un to avoti    26
2.2.  Naudas plūsmas plāns    26
2.3.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    28
2.4.  Peļņas vai zaudējumu plāns    29
2.5.  Uzņēmuma bilance    30
2.6.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    31
  NOBEIGUMS    33
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    34
Extract

IEVADS
Prognozēšanai un plānošanai ir ļoti būtiska loma uzņēmējdarbībai. Prognozēšana ir saistīta ar attiecībām ar pagātni, pašreizējo momentu un nākotni; prognoze var izpildīties un var arī neizpildīties. Savukārt plānošana ir uzņēmējdarbības mērķu, šo mērķu sasniegšanai nepieciešamo resursu un darbību, kā arī sagaidāmo rezultātu noteikšana nākotnē. Bez plānošanas nav iespējams vadīt uzņēmējdarbību nevienā no vadīšanas līmeņiem. Plānojot, parasti izmanto gan intuīciju, gan formālo plānošanu, skaidri formulējot uzņēmējdarbības mērķus, aplūkojot iespējamās alternatīvas.
Kursa darba mērķis – sastādīt mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA „X” biznesa plānu un izvērtēt tā dzīvotspēju pirmā gada laikā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi papildus tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
izstādāt uzņēmuma aprakstu, produktu koncepciju, kā arī sastādīt uzņēmuma organizatorisko struktūru un darbinieku amatu aprakstu;
izvērtēt uzņēmuma mārketinga vidi, kurā ietilps tirgus analīze, uzņēmuma konkurentu novērtēšana, potenciālo pircēju izvēle, kā arī SWOT analīze;
izstrādāt kalendāro darba izpildes grafiku.
veikt finansu aprēķinus uzņēmējdarbības naudas plūsmas plānam, izmaksu plānam, peļņas vai zaudējumu plānam.
izvērtēt uzņēmuma finansiālo darbību saskaņā ar noteiktiem relatīviem finanšu rādītājiem: rentabilitāti, likviditāti, utt.
Darba metodoloģiskais pamats ir citu mazumtirdzniecības veikalu finansiālās darbības dati, paša autora darbi, speciālā mācību literatūra un interneta resursi. Pārsvarā izmantota mācību literatūra, kas satur informāciju par izmaksām, izmaksu uzskaiti, naudas plūsmas un peļņas vai zaudējumu sastādīšanu.
Sakarā ar kursa darba ierobežojošo apjomu, finanšu plānu apskata tikai pirmajam uzņēmuma darbības gadam, kā arī tiek izskatīti jautājumi, kas tieši skar finanšu plāna veidošanos.
Kursa darba izstrādāšanai tiek pielietotas tādas plānošanas metodes kā analītiskās metodes ( darbības vides analīze (SVID), bilanču metode), kā arī dažādas pētījuma metodes: grupēšana, salīdzināšana, tabulu izmantošana un arī grafiskas metodes.

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāns sastādīts SIA X 2011.gadam. Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis ir pārbaudīt SIA X dzīvotspēju tirgus ekonomikas apstākļos 2011.gadā. Uzņēmējdarbība ir saistīta ar naturālo kosmētikas līdzekļu veikala atvēršanu Rīgas centrā. Veikals piedāvās augstas kvalitātes kosmētikas līdzekļus gan no vietējiem ražotājiem, gan no ārzemēm pa mērenām tirgus cenām, kas būs pieejamas klientēm ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Veikala „vizītkarte” būs arī profesionāli apmācīts apkalpojošais personāls, kurš palīdzēs atrast individuālo risinājumu katrai klientei.
Idejas īstenošanai nepieciešams kapitāls 27 000Ls, t.sk. mantiskais ieguldījums 2 000 Ls apmērā un naudas līdzekļi 25 000 Ls. Uzņēmums plāno pirmajā darbības gadā neizmantot aizņemto kapitālu.
Plānotais neto apgrozījums 2011. gadā ir 133 510 Ls. Šo apgrozījumu ir iespējams panākt, nodrošinot efektīvus marketinga pasākumus 9 500 Ls apmērā visa gada garumā patstāvīgi izmantojot interneta portālus un drukāto vizuālo reklāmu. Apgrozījumu sekmīgi plānots uzturēt, jo uzņēmums līdz ar plašu unikālu kosmētikas līdzekļu sortimentu, kurš pastāvīgi palielināsies, piedāvās arī dāvanu iesaiņošanas iespējas, kas nav bieži sastopams pakalpojums.
Plānotās izmaksas 2011.gadā ir 118 642 Ls, no kurām lielāko daļu ieņem preču iepirkšanas izmaksas, personāla atalgojums, telpas nomas izmaksas un, protams, reklāmas izmaksas, kuras ir ļoti svarīgas darbības sākumā.
Kosmētikas veikala atvēršana uzņēmumam jau pirmajā darbībā gadā nesīs peļņu. Peļņa pirms nodokļu samaksas ir plānota 14 868 Ls apmērā un tīrā peļņa –12 762 Ls. Uzņēmuma naudas plūsma parāda, ka SIA X 2011. gada beigas būs pieejami 38 694 Ls naudas līdzekļu, ar kuru palīdzību būs iespēja apmaksāt īstermiņa parādus.
2011.gadā sākumā uzņēmuma galvenais līdzekļu avots ir pamatkapitāls. Gada beigās līdzekļu avoti ir pamatkapitāls 27000 Ls apjomā, nesadalītā peļņa 12 762 Ls, kā arī uzņēmums izmanto īstermiņa saistības ar piegādātājiem, personālu un valsts budžetu 15931 Ls apjomā.
Uzņēmumam ir ļoti svarīgi nodrošināt neto apgrozījumu 102 256 Ls apjoma, jo tas ir kritiskais apjoms, ar kuru uzņēmums reāli varēs segt visas savas izmaksas.
Uzņēmuma finanšu rādītāju analīze ļauj secināt, ka pateicoties veiksmīgai darbībai uzņēmuma rādītāji ir augsta līmenī, t.i. absolūtas likviditātes rādītājs ir 2,4, kapitāla ienesīgums - 47,2% un kopumā kapitāla atmaksāšanas laiks ir 2 gadi.
Galvenā problēma atvērot veikalu ir liels konkurentu skaits un liels piedāvājums patērētāju tirgū. Bet kopumā kosmētikas līdzekļu tirgus ir pievilcīgs, jo krīzes apstākļos šis tirgus cieta vismazāk, tāpēc ka sievietes vienmēr grib izskatīties brīnišķīgi un ir gatavi uz to tērēt naudu.
Lai veiksmīgi darbotos un iekārotu kosmētikas tirgu, uzņēmums aktīvi pētīs tirgu, lai zinātu par konkurentu darbību, kā arī klientu vēlmes, meklēs jaunumus kosmētikas tirgū, lai piedāvātu patērētājiem unikālus produktus un izmantos aktīvu pārdošanas veicināšanas darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1230982
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register