Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891313
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Annotation    2
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    8
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    9
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    10
2.2.  Produktu un pakalpojumu sortiments    10
2.3.  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme    11
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un ētiskie rādītāji    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.4.  Vispārīgā statistika    15
3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    18
4.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2.  Preču un pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    20
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    20
4.3.1.  Reklāma    20
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    21
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns    22
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    22
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    23
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    23
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    25
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    25
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    26
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    26
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    27
7.  Problēmas un risks    29
7.1.  Risks un tā veid    29
8.  Finanšu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    30
8.2.  Bilance    32
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    32
  Izmantotā literatūra    35
  Pielikums    36
Extract

2.3 PRODUKTA KVALITĀTE: IESAIŅOJUMS, DIZAINS, PREČU ZĪME
Darboties sabiedriskās ēdināšanas sfērā ir atļauts tikai pēc tam, kad sanitārais dienests ir veicis produkta kvalitātes pārbaudi. SIA „Picērija” produktu kvalitāte ir augstā līmenī un atbildīs visiem Latvijas Republikas un Eiropas Savienības noteiktiem standartiem. Visiem uzņēmuma pavāriem ir profesionālā izglītība un pieredze ēdināšanas jomā, tāpat arī pavāru palīgiem ir speciālā izglītība. Zālē jūs apkalpos laipni un zinoši oficianti ar atbilstošām zināšanām, prasmēm un iemaņām. Pie bāra sagaidīs kvalificēts bārmenis/kasieris, kurš ir uzvarējis vairākos bārmeņu konkursos. Bet jūsu pasūtījumus pa telefonu pieņems laipni un pieredzējuši dispečeri, kuri brīvi runā divās valodās.

2.4 PRODUKTA SVARĪGĀKIE TEHNISKIE UN ĒTISKIE RĀDĪTĀJI
Šajā biznesa sfērā ļoti svarīgi ir nodrošināt preču kvalitāti augstā līmenī, lai nerastos neapmierināti klienti, kuri vēlāk radītu sliktu slavu uzņēmumam. Pārdotajām precēm vienmēr ir jābūt pagatavotām no augstvērtīgām izejvielām un ar augsta tehniska nodrošinājuma inventāru.
Tehniskie rādītāji.
• Preču kvalitātes nodrošinājums un garantija
• Pakalpojumu kvalitātes nodrošinājums un garantija
Ētiskie rādītāji
• Individuāla pieeja katram klientam
• Saprotoša un profesionāla attieksme pret katru klientu

3. TIRGUS ANALĪZE
3.1 TIRGUS (NOZARES) VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tajā skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi.
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi pieder pie mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Latvijā mazie un vidējie uzņēmumi, tāpat kā citur Eiropā, veido lielu tautsaimniecības daļu, un tiem ir nozīmīga loma iekšzemes kopprodukta radīšanā un nodarbinātībā.
Nozare, kurā darbojas uzņēmums SIA „Picērija” pēc NACE klasifikatora 2. red. atbilst „I” sadaļai – viesnīcu, restorānu un sabiedriskās ēdināšanas nozare. Tā aptver viesnīcas, bārus, krogus, restorānus, sabiedriskās ēdināšanas iestādes, restorānus ar ātri pagatavojamu ēdienu pārdošanu promnešanai, kafejnīcas un bistro. Nozare sadalās divās daļās – izmitināšana un ēdināšanas pakalpojumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −13,77 €
Work pack Nr. 1308125
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register