Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
9,99
You save:
1,70 (17%)
Discounted price*:
8,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:842958
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Komercsabiedrības apraksts    4
2.1.  Plānotā komercsabiedrība    4
2.2.  Darbaspēks    4
2.3.  Nozares analīze    5
3.  Komercsabiedrības vadība un personāls    9
4.  Produkcijas raksturojums    11
5.  Tirgus analīze    17
5.1.  Konkurenti    17
6.  Mārketinga stratēģija    18
6.1.  Produkcijas realizācijas veidi    18
6.2.  Cenu veidošanas principi un stratēģija    18
6.3.  Reklāma un sabiedriskās domas veidošana    19
7.  Risks un iespējamās problēmas    21
8.  Komercsabiedrības finansiālās darbības aprēķini    22
9.  Secinājumi    26
10.  Priekšlikumi    27
  Pielikums    28
Extract

2007. gada jūnijā tiks dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Picērija Mause”, lai sniegtu ēdināšanas pakalpojumus Jēkabpils rajona iedzīvotājiem un ārvalstu tūristiem.
Komercsabiedrības dibinātāji –būs ieguldījuši savus finansiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība naudas izteiksmē ir Ls 15 000.
Paši īpašnieki arī būs nodarbināti picērijā jo to izglītība un iepriekšējā darba pieredze liecina, ka tiem ir visas nepieciešamās zināšanas lai gūtu panākumus komercdarbībā.
Picērijā piedāvās:
10 veidu picas
5 veidu salāti
5 veidu atspirdzinošie bezalkoholiskie dzērieni
6 veidu sulas
tēja un kafija
Tiek plānots, ka jūnija sākumā tiek nomātas telpas un parakstīti līgumi boulinga centrā, un tiek iekārtots interjers. Savukārt jau jūnija beigās jau tiks atvērta picērija.
Galvenais iemesls, kas liek domāt par to, ka komercsabiedrība veiksmīgi darbosies un nesīs peļņu ir tas, ka picērija laiku pilsētā ir sava veida novitāte, kas cilvēkiem pilnīgi droši iepatiksies, jo pica ir ēdiens ko katrs var pasūtīt pēc savas gaumes un garšas izjūtas. Tas neuzliek nekādus vecuma ierobežojumus tāpēc to var ēst gan jauns, gan vecs.
Izvēlētā biznesa vieta ir ļoti izdevīga, jo ēka atrodas pilsētas centrā un tās tuvumā atrodas gan Jēkabpils Autoosta, Boulinga centrs, gan tirdzniecības centri „Rimi” un „Mego” . Picērija pilsētā būtu novitāte, tāpēc sākuma periodā ir ļoti svarīgi iekarot cilvēku simpātijas, lai viņi kļūtu par picērijas pastāvīgiem apmeklētājiem.
Komercsabiedrība nodarbosies ar picu un citu ēdienu izgatavošanu un tirdzniecību.
Piedāvātā produkcija būs picas, salāti, atspirdzinošie dzērieni, karstie dzērieni. Picērija piedāvās arī pakalpojumu produkcijas piegāde mājās pilsētas robežās.
Piedāvātie ēdieni tiks gatavoti tieši pēc klientu pasūtījuma, pēc iespējas vairāk izmantojot pašmāju produkciju. Tādējādi tie būs svaigi, tikko gatavoti, kas ievērojami uzlabos ēdiena garšu.
Picērijā būs patīkams interjers. Ēdieni tiks pagatavoti atbilstoši klienta gaumei un pieprasījumam, kā arī izmantojot dažādas netradicionālas pašu pavāru izstrādātās receptes. Visi augstāk minētie faktori veidos bagātīgo un savdabīgo picērijas gaisotni.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,54 €
Work pack Nr. 1151025
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Biznesa plāns picērijai”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/842958

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register