Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140416
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Saturs    2
  Biznesa plāna titullapa    5
  Biznesa plāna saturs    6
1.  Kopsavilkums    7
2.  Uzņēmuma vispārēja informācija    9
2.1.  Uzņēmuma mērķi un plāni, nākotnes vajadzības    9
2.2.  Uzņēmuma vadība, organizatoriskā struktūra    11
3.  Mārketings    15
3.1.  Nozare    15
3.2.  Tirgus un pircēji    18
3.3.  Realizācijas sistēma    18
3.4.  Reklāma    19
4.  Cenu politika    19
5.  Konkurence    22
6.  Produkcija, pakalpojumi    24
7.  Problēmas, riskantās vietas    25
8.  Finansu informācija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Kad Latvija atguva neatkarību, kļuva aktuāls jautājums par uzņēmējdarbību. Latvijā ienāca daudz jaunā un cilvēki sāka pieņemt arī lietas, kuras sākumā mūsu mentalitātei nelikās tik pieņemamas. Mēs pamazām pieņēmām jauno, tai skaitā arī ātrās uzkodas.
Cilvēki savas aizņemtības un ātrā dzīves tempa dēļ, vairs nav gatavi tik daudz laika veltīt stāvēšanai pie plīts un gatavošanai. Tādēļ viņi ir gatavi maksāt, lai iegūtu ātras un kvalitatīvas uzkodas, ar kurām var ieturēt labu maltīti.
Sabiedriskās ēdināšanas sektors plašajā Eiropas tirgū ir ļoti dažāds, tomēr ataino katrai valstij specifisko. Kā, piemēram, Vācijā lielu tirgus daļu aizņem ģimenes uzņēmumu tīkli, kuros līdera pozīcijas pieder tradicionālās virtuves segmentam, neraugoties uz amerikāņu sabiedriskās ēdināšanas standartu popularitāti gados jaunāko iedzīvotāju vidū.
Francija turpina saglabāt uzticību vēsturiskajām kulinārijas tradīcijām. Turklāt franči dod priekšroku saviem sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu tīkliem, izveidojot daļēji «franciskus» arī amerikāņu uzņēmumus. Tas jo īpaši raksturīgs servisa jomā. Apvienotajā Karalistē uzsvars tiek likts uz ātrās apkalpošanas uzņēmumiem. Piemēram, lielākos panākumus šajā valstī gūst tipiskais britu tīkls, kura devīze ir: «Gatavs lietošanai!» …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1154517
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register