-
Biznesa plāns restorānam
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 5 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 5 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 6 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 6 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
1.6.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.6.2. | Taktiskie | 7 |
1.6.3. | Operatīvie | 7 |
1.7. | Dibināšanas un avansētais kapitāls | 7 |
2. | Uzņēmuma vadība | 9 |
2.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 9 |
2.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 10 |
2.2. | Uzņēmuma nodarbinātais personāls | 10 |
2.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 11 |
3. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 13 |
3.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums | 13 |
3.2. | Produkta sortiments un to raksturojums | 13 |
3.3. | Produkta kvalitāte | 15 |
4. | Tirgus analīze | 17 |
4.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 17 |
4.1.1. | Ēdināšanas uzņēmumu skaits | 17 |
4.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 18 |
4.3. | Konkurentu analīze | 19 |
4.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 19 |
4.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 20 |
5. | Mārketinga stratēģija | 22 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 22 |
5.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 22 |
5.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 23 |
5.3.1. | Reklāma | 23 |
5.3.2. | Atlaides | 24 |
5.3.3. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 24 |
6. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 25 |
6.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 25 |
6.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 25 |
6.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 26 |
7. | Problēmas un risks | 29 |
8. | Finansu informācija | 30 |
8.1. | Peļņas un zaudējuma aprēķins | 30 |
8.2. | Bilance | 31 |
Izmantotās literatūras saraksts | 32 |
Biznesa plāns ir veiksmīgās uzņēmuma darbības nepieciešama sastāvdaļa . Tam var būt divi galvenie mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, pozīciju tirgū, ka arī likt uzņēmējam novērtēt, nākotnes iespējas un variantus tālākai attīstībai.
Restorānu bizness ir ļoti ienesīgs visā pasaulē, tomēr jāatzina, ka visā pasaulē restorānu bizness tiek uzskatīts par riskantāko ieguldījumu veidu. Pēc Eiropas ekonomistu uzskatiem līdz pat 45% jaunatvērto restorānu nespēj sasniegt pat divu gadu ilgu darbības laiku.
SIA „Kārumniece” ir no jauna dibināts uzņēmums, kas ir reģistrets LR komercreģistrā 2007. gada 1. oktobrī. Uzņemuma pamatkapitāls ir 40000 LVL, ko ir ieguldījuši divi īpašnieki. Uzņēmuma pamatdarbība ir ēdināšanas pakalpojumu sniegšana, kā arī SIA ,,Kārumniece" piedāvā gatavo ēdienu piegādi: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Uzņēmuma tālākie mērķi ir iekarot Rīgas restorānu tirgu.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kurš piedāva saviem klientiem patīkami pavadīt savu brīvo laiku, novērsties no ikdienas rūpēm un nesteidzoties baudīt krievu virtuves ēdienus vai iemalkot kādu dzērienu.
Mūsu uzņēmums piedāva saviem klientiem nogaršot ēdienus, kurus pagatavo mūsu pavāri pēc īpašas vecas receptes.
SIA „Kārumniece” sniegs saviem klientiem netikai garšīgus ēdienus, bet arī augstu apkalpošanas servisu, lai mūsu klienti palika apmierināti un atnāca uz mūsu restorānu vēlreiz.
Jaunam uzņēmuma ieejot tirgū mārketinga stratēģijai tiek pievērsta liela uzmanība. Reklāmas kampaņa paredz reklāmas žurnālos, vietējās radiostacijās, kā arī internetā, konkurenti gan vispār neizmanto nekādu reklāmu, bet kā ir zināms tā dod lieliskus rezultātus. Protams, tiks domāts arī par uzņēmuma tēla veidošanu. Tirdzniecība ir tiešā, jo uzņēmums neizmantos nekādus starpniekus.
Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma pamatdarbība – ēdienu un dzērienu pārdošana patēriņam uz vietas. Pēc NACE klasifikatora restorāni atbilst NACE 1.1 – 55.30.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kas piedāva saviem klientiem izsmalcinātu krievu virtuvi un augstu apkalpošanas servisu.
Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmuma papilddarbība – gatavo ēdienu piegāde: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Pēc NACE klasifikatora gatavo ēdienu piegāde atbilst NACE 1.1 – 55.52.
Uzņēmuma vēsture
Mūsdienas cilvēki biežāk atzīst par labāku atpūtu ārpus mājas. Cilvēki dodas uz restorānu dažādu iemeslu dēļ, daļa dodas, lai nesteidzoties baudītu vakariņas vai iemalkotu kādu dzērienu, citiem mērķis ir biznesa pusdienas, vēl daļa ģimenes lokā vēlas atzīmēt jubileju.
Idēja par SIA „Kārumniece” dibināšanu rodas tāpēc ka, sabiedriskā ēdināšana ir ļoti ienesīgs bizness visā pasaulē. …
Biznesa plāns,SIA "Kārumniece", atzīme par darbu 10.
Pielikumu nav.
- Biznesa plāns restorānam
- Biznesa plāns SIA "MA 1"
- Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns SIA "MA 1"
Business Plans for university22
-
Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
Business Plans for university22
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Kafejnīcas izveides biznesa plāns
Business Plans for university35
-
Biznesa plāns picērijai
Business Plans for university26
Evaluated!