Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224467
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    6
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Dibināšanas un avansētais kapitāls    7
2.  Uzņēmuma vadība    9
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    9
2.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    10
2.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    10
2.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    11
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    13
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    13
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    13
3.3.  Produkta kvalitāte    15
4.  Tirgus analīze    17
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    17
4.1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu skaits    17
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
4.3.  Konkurentu analīze    19
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    19
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
5.  Mārketinga stratēģija    22
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    22
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
5.3.1.  Reklāma    23
5.3.2.  Atlaides    24
5.3.3.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    25
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    25
6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
7.  Problēmas un risks    29
8.  Finansu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    30
8.2.  Bilance    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Biznesa plāns ir veiksmīgās uzņēmuma darbības nepieciešama sastāvdaļa . Tam var būt divi galvenie mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, pozīciju tirgū, ka arī likt uzņēmējam novērtēt, nākotnes iespējas un variantus tālākai attīstībai.
Restorānu bizness ir ļoti ienesīgs visā pasaulē, tomēr jāatzina, ka visā pasaulē restorānu bizness tiek uzskatīts par riskantāko ieguldījumu veidu. Pēc Eiropas ekonomistu uzskatiem līdz pat 45% jaunatvērto restorānu nespēj sasniegt pat divu gadu ilgu darbības laiku.
SIA „Kārumniece” ir no jauna dibināts uzņēmums, kas ir reģistrets LR komercreģistrā 2007. gada 1. oktobrī. Uzņemuma pamatkapitāls ir 40000 LVL, ko ir ieguldījuši divi īpašnieki. Uzņēmuma pamatdarbība ir ēdināšanas pakalpojumu sniegšana, kā arī SIA ,,Kārumniece" piedāvā gatavo ēdienu piegādi: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Uzņēmuma tālākie mērķi ir iekarot Rīgas restorānu tirgu.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kurš piedāva saviem klientiem patīkami pavadīt savu brīvo laiku, novērsties no ikdienas rūpēm un nesteidzoties baudīt krievu virtuves ēdienus vai iemalkot kādu dzērienu.
Mūsu uzņēmums piedāva saviem klientiem nogaršot ēdienus, kurus pagatavo mūsu pavāri pēc īpašas vecas receptes.
SIA „Kārumniece” sniegs saviem klientiem netikai garšīgus ēdienus, bet arī augstu apkalpošanas servisu, lai mūsu klienti palika apmierināti un atnāca uz mūsu restorānu vēlreiz.
Jaunam uzņēmuma ieejot tirgū mārketinga stratēģijai tiek pievērsta liela uzmanība. Reklāmas kampaņa paredz reklāmas žurnālos, vietējās radiostacijās, kā arī internetā, konkurenti gan vispār neizmanto nekādu reklāmu, bet kā ir zināms tā dod lieliskus rezultātus. Protams, tiks domāts arī par uzņēmuma tēla veidošanu. Tirdzniecība ir tiešā, jo uzņēmums neizmantos nekādus starpniekus.
Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma pamatdarbība – ēdienu un dzērienu pārdošana patēriņam uz vietas. Pēc NACE klasifikatora restorāni atbilst NACE 1.1 – 55.30.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kas piedāva saviem klientiem izsmalcinātu krievu virtuvi un augstu apkalpošanas servisu.
Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmuma papilddarbība – gatavo ēdienu piegāde: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Pēc NACE klasifikatora gatavo ēdienu piegāde atbilst NACE 1.1 – 55.52.
Uzņēmuma vēsture
Mūsdienas cilvēki biežāk atzīst par labāku atpūtu ārpus mājas. Cilvēki dodas uz restorānu dažādu iemeslu dēļ, daļa dodas, lai nesteidzoties baudītu vakariņas vai iemalkotu kādu dzērienu, citiem mērķis ir biznesa pusdienas, vēl daļa ģimenes lokā vēlas atzīmēt jubileju.
Idēja par SIA „Kārumniece” dibināšanu rodas tāpēc ka, sabiedriskā ēdināšana ir ļoti ienesīgs bizness visā pasaulē. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1125250
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register