Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173262
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Biznesa plāna kopsavilkums    6
I.  Uzņēmējdarbības pamatojums    7
1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Uzņēmuma vēsture    8
2.  Uzņēmuma vadība un personāls    9
2.1.  Vadības struktūra    9
2.2.  Firmas personāls    10
2.3.  Darba samaksa    10
2.4.  Darba laiks    11
3.  Preces un pakalpojumi    12
4.  Mārketinga plāns    14
4.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    14
4.2.  Mērķa tirgus noteikšana    14
4.3.  Konkurentu analīze    15
4.4.  Uzņēmuma cenu politika    16
4.5.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    18
4.6.  Produkcijas realizācijas kanālu raksturojums    18
4.7.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi. Reklāma    18
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    20
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    20
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums    20
6.  Iespējamie riska faktori un problēmas, to risinājums    21
II.  Uzņēmuma finanšu plāns    22
1.  Peļņas un zaudējumu plāns    22
2.  Naudas plūsmas plāns    26
3.  Uzņēmuma bilance    27
4.  Plānoto rezultātu novērtējums    28
4.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    30
4.2.  Likviditātes rādītāju analīze    30
  Nobeigums    31
  Izmantotās literatūras bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Pirmā ir svarīgāka funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un “izdarīt kļūdas uz papīra” nevis reālā dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm. Otrkārt, šīs plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laikā gaitā. Trešais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana. Tādos gadījumos biznesa plāna esamība ir obligāta prasība.


Biznesa plāna kopsavilkums

Biznesa plāns izstrādāts kā pamatojums sabiedrības ar ierobežotu atbildību “MA 1” darbības uzsākšanai.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “MA 1” (turpmāk tekstā “Uzņēmums”, SIA “MA 1”) ir datorveikals . Statūtos noteiktie galvenie darbības virzieni ir:
datoru ražošana un realizācija;
datoru komplektējošo detaļu realizācija;
datorprogrammas instalēšana;
datoru remonts.
Biznesa plāna mērķis pārbaudīt idejas par SIA “MA 1” dzīvotspēju Rīgā, Latvijā.
Idejas īstenošanai nepieciešamas kapitāls 8400 Ls. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register