-
Biznesa plāns restorānam
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 4 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 4 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 4 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 4 |
1.1.5. | Uznēmuma kapitāls | 4 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 4 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 5 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 5 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
1.6.1. | Stratēģiskie | 5 |
1.6.2. | Taktiskie | 5 |
1.6.3. | Operatīvie | 6 |
1.7. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 6 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 7 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums | 7 |
2.2. | Produkta sortiments un to raksturojums | 7 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 9 |
2.4. | Pakalpojuma dzīves cikls | 9 |
3. | Tirgus analīze | 10 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 10 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 12 |
3.3. | Konkurentu analīze | 12 |
3.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 12 |
3.3.2. | Konkurentu cenu politika | 12 |
4. | Mārketinga stratēģija | 15 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 15 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 17 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 17 |
4.3.1. | Reklāma | 17 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 17 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 18 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums | 18 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 18 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 18 |
6. | Uzņēmuma vadība | 19 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 19 |
6.1.1. | Vādītāju funkcijas un atbildība | 20 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 20 |
6.2.1. | Darbinieku saraksts , atalgojums | 20 |
7. | Problēmas un risks | 21 |
7.1. | Risks, tā veidi | 21 |
8. | Finansu informācija | 23 |
8.1. | Peļņas zaudējumu aprēķins | 29 |
8.2. | Bilance uz 31.2007. | 29 |
Izmantotā literatūra | 30 |
KOPSAVILKUMS.
Jebkurā uzņēmējdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana. Tā ir nepieciešama, lai noteiktu šīs darbības mērķus un to sasniegšanai vajadzīgos resursus un darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšana konkrētam laika posmam nākotnē.
Biznesa plāns ir tiešs instruments šo mērķu sasniegšanai, tas palīdz loģiski un organizēti koncentrēties uz uzņēmuma nākotnes izaugsmi. Biznesa plāns kalpo arī kā kontroles mehānisms, pret kuru var mērīt sasniegumus. Pareizi un reāli izstrādāts biznesa plāns ir atslēga potenciālo investoru ieinteresētībai un labvēlībai. Tas ir kā uzņēmuma vizītkarte, pēc kuras partneri vai kreditori var spriest par uzņēmuma vadības profesionālo līmeni un turpmākām darbības ievirzēm.
Ikvienam uzņēmējam jāizprot biznesa plāna izmantošanas iespējas un pielietojums. Daži no tādiem ir:
dokuments, pēc kura vadīties, lai sasniegtu uzņēmuma stratēģiskos mērķus;
dokuments, ar kura palīdzību izsekot uzņēmuma darbībai, kad tā jau sākusies;
palīglīdzeklis dažādu darbību uzsākšanai, lai labotu finansiālas vai citas problēmas, lai pārveidotu pastāvošos vai noteiktu jaunus mērķus;
palīdzēt noteikt, ka visi uzņēmumā vienlīdz skaidri saprot, ko uzņēmums vēlas sasniegt.
Uzņēmējam jābūt gatavībā izstrādāt divus, nedaudz atšķirīgus, biznesa plānus – vienu naudas piesaistīšanas nolūkiem, otru – uzņēmuma iekšējām vajadzībām, lai izsekotu reālajai darbībai, salīdzinājumā ar plānotajiem mērķiem.
SIA „Verbo” ir jaundibināms uzņēmums, kas nodarbosies bāru un restorānu nozarē un sniegs pakalpojumus sabiedriskās ēdināšanas jomā.
…
Biznesa plāns restorānam.
- Biznesa plāns restorānam
- Biznesa plāns restorānam
- Biznesa plāns SIA "Lita"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Business Plans for university20