Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:465428
 
Evaluation:
Published: 08.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    7
1. nodaļa  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    8
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    8
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    8
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    8
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    8
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    8
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    8
1.4.  Uzņēmuma misija    9
1.5.  Uzņēmuma mērķi    9
1.5.1.  Stratēģiskie mērķi    9
1.5.2.  Taktiskie mērķi    9
1.5.3.  Operatīvie mērķi    9
2. nodaļa  Uzņēmuma vadība    10
2.1.  Dibināšanas un avansētais, aizņemtais kapitāls, tā atmaksāšana    10
2.2.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    10
2.2.1.  Vadītāja funkcijas un atbildība    11
2.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    11
2.3.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija    13
3. nodaļa  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    15
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    15
3.2.  Pakalpojumu sortiments un to raksturojums, pakalpojuma cenas prognoze    15
3.3.  Pakalpojumu kvalitāte    16
3.4.  Pakalpojumu apjomi un cenas    18
4. nodaļa  Tirgus analīze    21
4.1.  Nozares vispārējs raksturojums    21
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    21
4.3.  Konkurentu analīze    22
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    22
4.3.2.  Konkurentu cenu politika    24
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    24
5. nodaļa  Mārketinga stratēģija    27
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    27
5.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    27
5.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    27
5.3.1.  Reklāma    28
5.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    28
6. nodaļa  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    30
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    30
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    30
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    31
7. nodaļa  Problēmas un risks    33
7.1.  Risks, tā veidi , problēmas un riska mazināšanas pasākumi    33
8. nodaļa  Finansu informācija    35
8.1.  Uzņēmuma sākuma bilance    35
8.2.  Pamatlīdzekļu amortizācija pēc lineārās metodes    37
8.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas pastāvīgās un mainīgās izmaksas    40
8.4.  Pakalpojumu realizācijas ienākumi    41
8.5.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    43
8.6.  Naudas plūsmas aprēķins    44
8.7.  Kritiskā punkta aprēķins    46
8.8.  Slēguma bilance    47
9. nodaļa  Secinājumi un priekšlikumi    49
9.1.  Datums    58
9.1.2.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.3.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.4.  Juridiskā adrese    60
9.1.5.  Juridiskā adrese    60
9.1.6.  Informācija par valdes locekli    61
9.1.7.  Dzīvesvietas adrese    61
9.1.8.  Dzīvesvietas adrese    62
9.1.9.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.10.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.11.  Dzīvesvietas adrese    64
12.  Pievienotie dokumenti (Jānorāda dokuments, eksemplāru skaits, lapu skaits)    65
Extract

Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ideja par jauna uzņēmuma izveidošanu, kas nodarbosies ar skaņu un gaismas aparatūras īri- sniegs kultūras pasākumu tehnisko nodrošinājumu. Uzņēmuma papilddarbības būs mēģinājumu telpas izīrēšana.
Uzņēmums SIA „Lightsound” atradīsies Rīgā, Bērzaunes ielā 14. Uzņēmuma īpašnieks būšu es Toms Voldeks.
Ar šādu skaņu un gaismu tehnikas izīrēšanu nodarbojas vairāki uzņēmumi Latvijā. Tomēr mans uzņēmums atšķiries ar to, ka spēs ļoti operatīvi veikt aparatūras uzstādīšanu, ātri nokļūt paredzētajā vietā, specializēsies uz jauniešu segmentu, dodot atlaides iespēju robežās, veicinot jaunrades attīstību, ņemot dalību festivālu organizēšanā. Arīdzan uzņēmums plānojis veikt katra pasākuma video ierakstu.
Uzņēmums izīrēs savus pamatlīdzekļus, lai gūtu peļņu. Mēnesī plānotas aptuveni 15 apskaņošanas reizes un 11 dienas mēģinājumu telpu izīrēšanai. Mārketinga plāns balstās uz sadarbību ar jauniešu organizācijām un pilsētām un pagastiem. Liela uzmanība tiks pievērsta reklāmai.
Darbības uzsākšanai nepieciešami 56000 Ls, no kuriem 6000 Ls ir pašu kapitāls, 50000 Ls ir aizņemtais kapitāls, ko iegūst uzņēmuma vadītājam ieķīlājot sev piederošu dzīvokli.
Uzņēmumam ir labas izredzes attīstīties un gūt peļņu, jo Latvijā nav pārāk daudz vidēji lielie apskaņošanas uzņēmumi, kas var būt ļoti elastīgi savā darbībā. Ir labas iespējas īstermiņa veikt sadarbību ar potenciālajiem patstāvīgajiem klientiem. Ir plānots jau pirmajā gadā gūt peļņu. Šis biznesa plāns nav izstrādāts uz noteiktu laiku.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1309602
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register