Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911736
 
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Produkcija un pakalpojumi    5
  Uzņēmuma materiāli, tehniskā bāze    6
  Tirgus un konkurentu analīze    7
  Uzņēmuma vadība un personāls    11
  Riski    13
  Finanses    14
  Mārketings    16
Extract

Mārketings
Mārketinga Mix
Produkts
Veikala „Party Time” darbinieki un pieejamās svētku preces palīdz sarīkot patīkamus un jautrus pasākumus saviem draugiem, radiem vai kolēģiem. Šajā veikalā var iegādāties ne tikai tematisku apģērbu, bet arī saņemt labas idejas un ieteikumus no veikala darbiniekiem.

Cena
Preces var nopirkt par vidēji augstu cenu, kas uz konkurentu fona vēl ir salīdzinoši lēti. Cenas zemākas nevar nolaist, jo ir jāmaksā salīdzinoši liela summa par kases izdevumiem (īres maksa, reklāma, preces, inventārs, darba algas un kancelejas izdevumi). Kases izdevumi kopā mēnesī ~8896.22 Ls. Tomēr šim veikalam ir prognozējama stabila peļņa, jo cilvēki aizvien vairāk rīko šāda veida pasākumus, un viņiem ir interese par veikalā piedāvātajām precēm.

Vieta
Informāciju par „Party Time” veikalu var iegūt sociālajos tīklos Twitter un Draugiem.lv, par „Party Time” tieks stāstīts arī radio SWH BBbrokastīs. Reklāma tiek ievietota žurnālos Kas Jauns, Joy un Privātā Dzīve. Šo žurnālu mērķgrupa ir cilvēki, kam interesē ballīšu dzīve un skandāli, tāpēc šeit arī izvēlējos ievietot „Party Time” reklāmu.
Tā kā „Party Time” atrodas „Alfas” ēkā, tam viegli ir piekļūt, jo cilvēki šeit apgrozās ļoti daudz un blakus atrodas pietiekami liela un ērta auto stāvvieta.

Veicināšana
Šajā veikalā reklāma spēlē diezgan noteicošu lomu. Grūtākā ir ieviešanas stadija, kad cilvēki ir jāiepazīstina ar veikalu un tajā esošajiem produktiem. Ir jāprot piesaistīt pircēju uzmanība, tāpēc ir jāveido piesaistoša un uzrunājoša reklāma. Reklāmai ir jāattaisno produkts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1319807
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register