Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671497
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Idejas aktualitāte jeb dzīvotspēja    4
  Pakalpojumu apraksts    4
  Tehnoloģiskais risinājums jeb kā to realizēs    5
  Mārketings – pakalpojuma virzīšana tirgū    6
  Konkurence    7
  Finansiālais nodrošinājums (kas to finansēs)    8
  Uzņēmuma spēja realizēt ideju un iespējamie riski    8
  Finansu daļa    9
Extract

SMS reklāmas būtība - reklāmas saņēmēju datubāzē reģistrējas cilvēki, kas grib par katru saņemto reklāmu iegūt kaut kādu simbolisku samaksu (piemēram, 0,01Ls), kā arī viņi piesaista jaunus lietotājus (nosūtot uzaicinājumu uz e-pastu vai telefona numuru) par to saņemot papildus samaksu (piemēram, 0,005Ls), tādā veidā veidojas lietotāju telefonu numuru datubāze. Reklāmdevējs izvēlas lietotāju grupu pēc vecuma, dzimuma, dzīvesvietas u.c. kritērijiem, kas ļautu reklāmdevējam efektīvāk izmantot savus līdzekļus, par katru lietotāju samaksājot konkrētu maksu (piemēram, 0,1Ls).
Sākotnēji šo pakalpojumu var reklamēt izvietojot reklāmas bannerus dažādos interneta portālos (piemēram, draugiem.lv), kad pakalpojums būs ieguvis popularitāti, jaunos lietotājus piesaistīs vecie lietotāji. Piemērs ir http://smsbuzz.lv.
Lai realizētu šādu projektu ir nepieciešama web lapa internetā, sms sūtīšanas iespēja, programmētāji, kas to visu izveidos un sistēmas administratori, kas sekos, lai viss strādātu korekti, un protams ir nepieciešams sākumkapitāls, lai to visu apmaksātu. Uzņēmuma peļņu veido reklāmdevēju samaksa par reklāmas nosūtīšanu web lapas lietotājiem mīnus samaksa lietotājiem par reģistrāciju, web lapas servera uzturēšanas izmaksas, darbinieku algas.
Ja šo projektu veido jauns uzņēmums, kuram nav līdzekļu, tad sākumkapitālam jāņem kredīts bankā vai jāmeklē atbalsts no draugiem un radiem, ja tas ir iespējams. Izmaksas varētu samazināties, ja uzņēmuma veidotāji varētu paši strādāt kā programmētāji un/vai sistēmas administratori.
Šobrīd, manuprāt, šāda pakalpojuma sniegšanai Latvijā nav lielas konkurences, jo parasti šādu reklāmu lielākoties izmanto sakaru operatori, tāpēc to var veiksmīgi realizēt, piedāvājot izdevīgākus noteikumus nekā konkurentiem (piemēram, zemāks cenas par reklāmas nosūtīšanu vai patstāvīgo klientu atlaides).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register