-
Biznesa plāns veģetārai kafejnīcai
Nr. | Chapter | Page. |
1. | PLĀNA KOPSAVILKUMS | 4 |
2. | PIEŅĒMUMI | 5 |
3. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 6 |
3.1. | Uzņēmuma misija | 6 |
3.2. | Galvenie mērķi | 6 |
3.3. | Finansiālie rādītāji | 7 |
3.4. | Struktūra | 7 |
3.5. | Problēmas un riski | 8 |
4. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 8 |
5. | PRECES UN PAKALPOJUMI | 9 |
5.1. | Iekārtas un tehnika | 11 |
5.2. | Telpas | 12 |
5.3. | Darbaspēks | 12 |
5.4. | Izejvielas un to iegāde | 15 |
5.5. | Ražošanas izmaksas | 16 |
5.6. | Apgrozāmo līdzekļu finanasēšana | 17 |
6. | TIRGUS | 18 |
6.1. | Mērķa tirgus | 19 |
6.2. | Uzņēmuma cenu politika | 21 |
7. | INDUSTRIJA | 22 |
8. | KONKURENCE | 24 |
9. | STRATĒĢISKAIS PLĀNS | 29 |
9.1 | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi | 29 |
9.2 | Uzņēmuma taktiskie mērķi | 29 |
9.3 | Uzņēmuma operatīvie mērķi | 29 |
9.4 | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 30 |
9.5 | Uzņēmuma atrašanās vietas priekšrocības un trūkumi | 32 |
9.6. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 32 |
9.7 | Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums | 33 |
9.8 | Riska faktori | 33 |
10. | FINANŠU PLĀNS | 35 |
PIELIKUMS | 40 |
Mūsdienās arvien pieaug to cilvēku skaits, kuri atsakās no gaļas ēdieniem savā ēdienkartē un piekopj veģetāru dzīvesveidu. Arī veselīga dzīvesveida piekritēju un atbalstītāju skaits strauji pieaug kā Latvijā, tā pasaulē. Par iemeslu tam var minēt plašo veselīga dzīvesveida un skaistumkopšanas popularizāciju, kā arī gaļas dzīvnieku bīstamo slimību uzliesmojumam.
Apsekojot Cēsu pilsētas kafejnīcas un ēdnīcas, tika izdarīts secinājums, ka veģetārietim un cilvēkam, kurš rūpējas par savu veselību ir grūti atrast piemērotu vietu, kur ieturēt maltīti, jo Cēsīs nav veģetāro ēdnīcu vai kafejnīcu un daudzās esošajās nav veģetāru ēdienu.
Vēl šai idejai palīdzēja īstenoties fakts, ka I.Kalniņas īpašumā atrodas ēka pilsētas centrā. Ēkā Gaujas ielā 2 atrodas tirdzniecībai piemērotas telpas, kurās 2003.gada 31.decembrī beidzās īres līgums ar uzņēmumu SIA „Brito”.
Izvērtējot visas iespējas un faktus, tika pieņemts lēmums nodibināt uzņēmumu SIA „Odziņa”.
3.1. Uzņēmuma misija
Nodrošināt tos Latvijas iedzīvotājus, kuriem patīk labi un garšīgi paēst un kuri rūpējas par savu veselību ar ekoloģiski tīriem, kvalitatīviem un veselīgiem veģetāriem ēdieniem par patērētājiem pieņemamām cenām, un ar augstu apkalpošanas līmeni.
3.2. Galvenie mērķi
Divas nedēļas pirms veģetārās kafejnīcas atvēršanas informēt Cēsu iedzīvotājus ar reklāmu un skrejlapu palīdzību par tās darbības uzsākšanu.
Regulāri paaugstināt uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju.
Nākamā gada laikā radīt labvēlīgu vidi stabilai un ilgstošai peļņas gūšanai.
Nākamo 3 gadu laikā paplašināt savu darbību, iekļaujot tādus pakalpojumus kā produkcijas piegādāšanu mājās Cēsu pilsētā.…
Biznesa plāns ar detalizētu uzņēmuma vadības, preču un pakalpojumu aprakstu, tirgus, industrijas un konkurences izpēti, stratēģiskajiem un finanšu plāniem (PZA, bilance, bilances prognozes). Pielikumā-atraktīvi noformēta prezentācija!;)
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
- Biznesa plāns veģetārai kafejnīcai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Business Plans for university20