Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847503
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    4
2.  PIEŅĒMUMI    5
3.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    6
3.1.  Uzņēmuma misija    6
3.2.  Galvenie mērķi    6
3.3.  Finansiālie rādītāji    7
3.4.  Struktūra    7
3.5.  Problēmas un riski    8
4.  UZŅĒMUMA VADĪBA    8
5.  PRECES UN PAKALPOJUMI    9
5.1.  Iekārtas un tehnika    11
5.2.  Telpas    12
5.3.  Darbaspēks    12
5.4.  Izejvielas un to iegāde    15
5.5.  Ražošanas izmaksas    16
5.6.  Apgrozāmo līdzekļu finanasēšana    17
6.  TIRGUS    18
6.1.  Mērķa tirgus    19
6.2.  Uzņēmuma cenu politika    21
7.  INDUSTRIJA    22
8.  KONKURENCE    24
9.  STRATĒĢISKAIS PLĀNS    29
9.1  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    29
9.2  Uzņēmuma taktiskie mērķi    29
9.3  Uzņēmuma operatīvie mērķi    29
9.4  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    30
9.5  Uzņēmuma atrašanās vietas priekšrocības un trūkumi    32
9.6.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    32
9.7  Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums    33
9.8  Riska faktori    33
10.  FINANŠU PLĀNS    35
  PIELIKUMS    40
Extract

Mūsdienās arvien pieaug to cilvēku skaits, kuri atsakās no gaļas ēdieniem savā ēdienkartē un piekopj veģetāru dzīvesveidu. Arī veselīga dzīvesveida piekritēju un atbalstītāju skaits strauji pieaug kā Latvijā, tā pasaulē. Par iemeslu tam var minēt plašo veselīga dzīvesveida un skaistumkopšanas popularizāciju, kā arī gaļas dzīvnieku bīstamo slimību uzliesmojumam.

Apsekojot Cēsu pilsētas kafejnīcas un ēdnīcas, tika izdarīts secinājums, ka veģetārietim un cilvēkam, kurš rūpējas par savu veselību ir grūti atrast piemērotu vietu, kur ieturēt maltīti, jo Cēsīs nav veģetāro ēdnīcu vai kafejnīcu un daudzās esošajās nav veģetāru ēdienu.

Vēl šai idejai palīdzēja īstenoties fakts, ka I.Kalniņas īpašumā atrodas ēka pilsētas centrā. Ēkā Gaujas ielā 2 atrodas tirdzniecībai piemērotas telpas, kurās 2003.gada 31.decembrī beidzās īres līgums ar uzņēmumu SIA „Brito”.

Izvērtējot visas iespējas un faktus, tika pieņemts lēmums nodibināt uzņēmumu SIA „Odziņa”.
3.1. Uzņēmuma misija
Nodrošināt tos Latvijas iedzīvotājus, kuriem patīk labi un garšīgi paēst un kuri rūpējas par savu veselību ar ekoloģiski tīriem, kvalitatīviem un veselīgiem veģetāriem ēdieniem par patērētājiem pieņemamām cenām, un ar augstu apkalpošanas līmeni.
3.2. Galvenie mērķi
Divas nedēļas pirms veģetārās kafejnīcas atvēršanas informēt Cēsu iedzīvotājus ar reklāmu un skrejlapu palīdzību par tās darbības uzsākšanu.
Regulāri paaugstināt uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju.
Nākamā gada laikā radīt labvēlīgu vidi stabilai un ilgstošai peļņas gūšanai.
Nākamo 3 gadu laikā paplašināt savu darbību, iekļaujot tādus pakalpojumus kā produkcijas piegādāšanu mājās Cēsu pilsētā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1199491
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register