Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153798
 
Evaluation:
Published: 08.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Apkārtnes teritorijas raksturojums    4
3.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi    5
4.  Mārketinga plāns    6
5.  Darbības plāns    8
6.  Uzņēmuma vadība un darba organizācija    9
7.  Uzņēmējdarbības forma un kapitāls    9
8.  Finanšu plāns    9
Extract

Tālis Kalns ģimenes biznesu uzsāk ar mērķi, lai veidotu ienesīgu uzņēmējdarbību, radītu papildus atpūtas iespējas vietējiem iedzīvotājiem un tūristiem, veicinātu videi draudzīga tūrisma attīstību. Šobrīd uzņēmums ir attīstības sākuma stadijā, tam ir izstrādāta stratēģija, kas balstīta uz Latvijas tūrisma attīstību un atpūtas iespēju plānu, kurā noteiktas prioritārās tūrisma attīstības teritorijas.
Analizējot pašreizējo tirgus situāciju, konstatēts, ka uzņēmuma dzīvotspēja ir iespējama, un to iespējams realizēt viena gada laikā un projekts sevi pilnībā atpelna septiņu gadu laikā.
Jaundibinātais uzņēmums atrodas izdevīgā tūrisma attīstības centrā, labi sakārtotā infrastruktūra nodrošina tūristu pieplūdumu, atrodas netālu no vienas no senākajām un skaistākajām Kurzemes pilsētām – Kuldīgas. Tamdēļ kā potenciālie klienti varētu būt vietējie un ārzemju tūristi - gan tūristu grupas, gan individuālie ceļotāji:
ģimenes ar bērniem;
jauniešu grupas;
pāri bez bērniem;
lielākas ekskursantu grupas no Latvijas;
ārzemju tūristu grupas.
Tika veikta iespējamo konkurentu analīze un konstatēts, ka konkurentuzņēmumi ir „Sauleskalni”, kas atrodas piecu minūšu braucienā no Kuldīgas centra, un „Mednieki”- 5km no Kuldīgas. Tās ir viesu mājas, kas piedāvā dažādas izklaides, to skaitā nelielas izjādes ar zirgiem. Tomēr uzņēmums „Ventas zirgs” uzskatāms par konkurētspējīgu, jo piedāvā plašākas iespējas izjāt ar zirgiem, vērojot gleznainu ainavu Ventas krastos, kā arī apmācību profesionālu treneru vadībā.
Uzņēmuma mārketinga plāna ietvaros ir izplatīta informācija par „Ventas zirgs”, ievietojot reklāmas laukumu tūrisma izdevumā „Ceļotprieks”, interneta portālos „Delfi” un „Latviantours”, kā arī reklāmas laukums „118” katalogā. Tiks izvietotas arī norādes uz ceļa.
Darbības plāna ietvaros paredzēts labiekārtot telšu vietas Ventas krastā, ierīkot drošas ugunskura un pusdienu vietas, izveidot zirgu treniņu laukumu un sakārtot un sakopt apkārtni, izveidojot dabai draudzīgu atpūtas nometni.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1111758
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register