Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:689377
 
Evaluation:
Published: 31.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Nozres apraksts    6
1.2.  Uzņēmuma dibināšana    7
1.3.  Uzņēmuma atrašanās vieta, komunikācijas    8
1.4.  Uzņēmuma attīstības virzieni    9
1.5.  Uzņēmuma ražotais produkts    10
2.  Uzņēmuma funkcionēšana ,ražošanas procesa apraksts    11
2.1.  Uzņēmuma ēku plānošana, ražošanas ēku iekārtas, inventārs, iekārtojums    11
2.2.  Sagādes, sadales kanāli    12
2.3.  Ražošanas tehnoloģiskais process    13
2.4.  Preču realizācijas kanāli, sadarbības partneri    14
3.  Uzņēmuma menedžmenta apraksts    15
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    15
3.2.  Darbinieku nepieciešamās kompetences, darbā pieņemšanas kārtība, motivācija, Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    16
4.1.  Patērētāju analīze    18
4.2.  Konkurentu analīze, izmantojamās metode    20
4.3.  Cenas noteikšanas metodes un politika    22
4.4.  Produkcijas virzīšanas pasākumi, Noieta apjomi ,tā dinamika    23
4.5.  Uzņēmuma tēla veidošana    24
5.  Dokumentu pārvaldība un lietišķā saskarsme uzņēmumā    25
5.1.  Lietvedības dokumenti, to noformēšana    25
5.2.  Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana, Konfliktu risināšana    26
6.  Uzņēmuma ārējā vide un SVID analīze    27
6.1.  Ekonomiskā,sociālā un kultūrvide, Tiesiskā un politiskā vide, Institucionālā un informatīvā vide    27
6.2.  SVID analīze un uzņēmuma darbības stratēģija    28
7.  Riska faktoru analīze    29
7.1.  Riski un problēmas, Riska samazināšanas iespējas    29
8.  Uzņēmuma finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    30
8.1.  Uzņēmuma plānotie ieņēmumi un izdevumi, Uzņēmuma plānotās starta izmaksas    30
8.2.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    32
8.3.  Visu darbinieku darba algas aprēķins    34
8.4.  Kredīta dzēšanas plāns    35
8.5.  Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējuma aprēķins    36
8.6.  Naudas plūsmas pārskats    37
8.7.  Uzņemuma plānotā bilance    38
8.8.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze    39
  Secinājumi    40
  Izmantotās literatūras saraksts    41
Extract

5. Dokumentu pārvaldība un lietišķā saskarsme uzņēmumā
5.1.Lietvedības dokumenti, to noformēšana
Uzņēmumos tiek lietoti pārvaldes dokumenti. Ar pārvaldes dokumentu palīdzību uzņēmums īsteno pārvaldi un vadību. Pārvaldes dokumentu grupā ietilpst šādas dokumentu grupas:
• Organizatoriskie dokumenti (Statūti, nolikums,noteikumi) - nosaka attiecīgā uzņēmuma,struktūrvienības un atsevišķa darbinieka statusu,pakļautību, uzdevumus, pienākumus,atbildību un tiesības.
• Rīkojuma dokumenti (Rīkojums, pavēle, lēmums) –ar kuru palīdzību tiek veikta Vienpersoniska vai koleģiāla uzņēmuma vadība. (sk. pielikumā Nr.3)
• Izziņu un Pārskata dokumenti (Izziņa,pilnvara,akts,plāns) –dokumenti, kuros apkopoti dati par uzņēmuma darbību vai faktiem.
• Sarakstes dokumenti (korespondence)–dokumenti ar kuru palīdzību informācija tiek nodota adresātam ( iesniegums, paskaidrojums, ziņojums, lietiškā vēstule, faksogramma).
• Personāla dokumenti (Cv,motivācijas vēstule, raksturojums) –dokumenti ar kuru palīdzību uzņēmums kārto un noformē darba attiecības ar saviem darbiniekiem vai ierēdņiem.
Dokumentu noformēsanas prasības ir sekojošas:
• Rakstot dokumnetu izmano labas kvalitātes papīru (balts vai viegli tonēts);
• Dokumentu nedrīkst rakstīt ar zīmuli, jābūt ar fiziski izturīgiem līdzekļiem;
• Nedrīkst būt dzēsumi, svītrojumi, aizkrāsojumi, ar roku pierakstīts;
• Izmanto A4, A5 (īsiem dokumentiem), A3 (tikai tad, ja ir grafiki);
• Rakstot dokumentu var izmantot vedlapas ( organizācijas un atsevišķa dokumenta veidlapas);
• Dokumentu rakstot uz vairākām pusēm:
lapas nummurē (sākot ar 2 lapas pusi);
rakata ar 12 izmēra burtiem un 1,5 intervāls starp rindām;
dokumentā jāievēro visi valodas likumi.

5.2. Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana, Konfliktu risināšana
Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus.
Ārējās vides tiešā ietekme – veido faktori, kas uzņēmuma darbību ietekmē tieši, saskaroties ar tiem jau savā kārtējā darbībā.
ZS ”Draiskais vīns” ārējās vides tiešās ietekmes subjekti ir;
• piegādātāji; (kāda ir uzņēmuma komunikācija ar piegādātājiem, savstarpējā sapratne, kā tiek slēgti līgumi, kādā atmosfērā)
• konkurenti;
• klienti; (attiekties pret klientu ar vislabāko un saprotošāko attieksmi)
• valsts likumi;
Iekšējā vide ir kulturālie, sociālie un ekonomiskie faktori, kas pastāv uzņēmuma iekšienē.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,98 €
Work pack Nr. 1347555
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register