Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160982
 
Evaluation:
Published: 21.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
2.2.  Uzņēmuma darbība    4
2.3.  Uzņēmuma mērķi    4
3.  Produkta apraksts    6
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    8
4.2.  Potenciālie pircēji    9
4.3.  Konkurenti    10
5.  Mārketinga stratēģija    13
5.1.  Realizācijas kanāli    13
5.2.  Uzņēmuma cenu politika    13
5.3.  Produkta virzīšana tirgū    14
5.3.1.  Reklāma    14
5.3.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes    15
5.3.3.  Publicitāte (sabiedriskās domas veidošana)    15
5.4.  Uzņēmuma SVID analīze    16
5.2.  tabula    16
  Uzņēmuma SVID analīze    16
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    18
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    18
6.2.  Uzņēmuma telpas, to izkārtojums    19
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un to nolietojums    20
6.2.  tabula    20
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un to nolietojums    20
  Mazumtirdzniecības uzņēmumos pamatlīdzekļi sastāda 40%, bet apgrozāmie līdzekļi 60%    21
6.4.  Piegādātāji    21
6.5.  Darba spēks    21
7.  Uzņēmuma struktūra    23
8.  Uzņēmējdarbības riski    25
9.  Finanšu informācija    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra un interneta avoti    30
Extract

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmās darbības rezultātus. Jebkuram uzņēmējam jāņem vērā attiecīgā tirgus prasības, patērētāju pieprasījums pēc preces un daudz citu apstākļu, kas saistīti ar uzņēmējdarbību. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam.
Ideja par ziedu veikala izveidi radās tāpēc, ka Jelgavā, kura ir ceturtā lielākā pilsēta Latvijā, nemaz nav tik daudz vietu, kur varētu nopirkt svaigus ziedus, izveidot kompozīcijas pēc pasūtījumu un neviens uzņēmums nepiedāvā tādu pakalpojumu kā piegāde mājās.
Biznesa plāna mērķis ir pārbaudīt jauna uzņēmuma SIA „Saules zieds” dzīvotspēju Jelgavā. Uzņēmums nodarbosies ar griezto ziedu, pušķu, telpaugu tirdzniecību, ziedu kompozīciju veidošanu un pārdošanu, konsultāciju sniegšanu. Uzņēmuma atrašanās vieta Jelgavā, Pētera ielā 7, telpas tiks īrētas pirmajā stāvā. Šajās telpās tiks izveidota tirdzniecības zāle, noliktava, saimniecības telpa un biroja telpa.
Uzņēmuma komercdarbības forma - sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Šādai komercdarbības formai priekšroka tika dota tāpēc, ka ir ierobežota atbildība, vieglāk saņemt kredītu, ja tas būs nepieciešams.
Uzņēmuma pamatkapitāls uz 2007.gada 09. decembri sastāda 14000 Ls, no kuriem pamatlīdzekļi ( automašīna ) – 9000 Ls, naudas līdzekļi – 5000 Ls.
Uzņēmuma īpašniece ir Solvita Uzāne. Uzņēmumā strādās vēl pieci cilvēki – divas pārdevējas – konsultantes, divas floristes un šoferis – sagādnieks. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,70 €
Work pack Nr. 1129601
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register