Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330820
 
Evaluation:
Published: 12.01.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķis un vērtības    2
2.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠŪMS DAĻAS    3
3.  PRODUKCIJA    4
3.1.  Detalizēts produkcijas apraksts    4
3.2.  Preču priekšrocības un vājās puses    4
3.3.  Produkta ražošanas posmi    5
3.4.  produkcijas ražošanas izdevīguma aptuvens novērtējums    5
4.  TIRGUS ANALĪZE    6
4.1.  Galvenie tirgus konkurenti    6
4.2.  SVID analīze    7
5.  MĀRKETNGA STRATĒĢIJA    7
5.1.  Produkcijas realizācijas kanali    7
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pārdošanas veicināšanas metodes    10
5.6.  Sabiedrības veidokļa veidošana    11
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    11
6.1.  Izvietojums    11
6.2.  Telpas un iekārtas    11
6.3.  Sagādes, ražošanas un realizācijas plūsmu shēma    12
7.  UZŅĒMUMA VADĪBA    12
8.  RISKI    13
Extract

8. RISKI
Risks ir tādu apstākļu izveidošanās iespēja, kuri rada uzņēmumam materiālus zaudējumus. Uzņēmējdarbība bez riska nepastāv. Ne velti viena no īpašībām, kas raksturo uzņēmēju, ir spēja uzņemties risku un atbildību par tā radītajām sekām. Uzņēmums "BOXLAND" ir interneta veikals, un tam ir īpaši riski.
Galvenie risku veidi, veidojot interneta veikalu:
1. Neliels interneta veikala apmeklētāju skaits. Risinājums: Iemeslu radīšana, kas stimulēs esošos pircējus atgriezties vietnē. (Piemēram, akcijas un atlaides). Kā arī palielināt reklāmu, lai piesaistītu jaunus klientus
2. Izmaiņas tirgū. Jaunu konkurentu parādīšanās šajā tirgus segmentā. Risinājums: Reklāmas oriģinalitāte, agresija un konkurentu apspiešana. Piemēram: jauni priekšlikumi, neparastas kolekcijas.
3. Preču piegādes traucējumi no piegādātājiem. Risinājums: Nopietna piegādātāju atlase. Ar nopietnu pieeju piegādātāja izvēlei ievērojami samazinās problēmu iespējamība, strādājot ar viņu. Un arī ir iespēja vienoties ar piegādātāju par samaksu preces saņemšanas brīdī. (tātad, abas puses būs ieinteresētas pēc iespējas ātrāk izpildīt nosacījumus)
4. Problēmas ar vietnes darbību (kādu iemeslu dēļ pircējs nevar izmantot veikala vietni) Risinājums: Ir alternatīva tirdzniecības vieta (Piemēram, manam interneta veikalam būs sava mājas lapa un lapa Instagram serverī. Gan tur, gan tur var veikt pasūtījumu un ja viena lapa nez kāpēc nestrādā ir alternatīva)
5. Finanšu risks (neplānoti izdevumi) Risinājums: Veidot uzkrājumus neparedzētiem izdevumiem, sekot līdzi naudas pūsmai (kādi ir izdevumi, kādi – ienākumi), meklēt iespējas samazināt vai atlikt izdevumus un palielināt ienākumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register