-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.3. | Uzņēmuma misija | 4 |
1.4. | Uzņēmuma vīzija | 5 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
2. | Pakalpojuma koncepcija | 6 |
3. | Apkārtējas vides novērtējums | 10 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 10 |
3.2. | Tirgus pieprasījuma elastība un pircēju kontingenta analīze | 11 |
4. | Konkurence | 12 |
5. | Cenu politika | 14 |
6. | Reklāma | 15 |
7. | Vadība un personāls | 17 |
8. | Uzņēmuma riski | 19 |
8.1. | Ārējie riski | 19 |
8.2. | Iekšējie riski | 19 |
9. | Finanšu informācija | 20 |
10. | Secinājumi | 25 |
1.pielikums SIA „Flowery 7” atrašanas vieta | 28 | |
2.pielikums „Flowery 7” skaistuma salons | 29 |
Tiek dibināta viena īpašnieka sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Flowery 7”. Tā tiks reģistrēta LR Uzņēmuma reģistrā. SIA “Flowery 7” atrodas Rīgā, tas ir viena īpašnieka uzņēmums. Tās īpašniece ir Jeļena Romanova.
Uzņēmuma forma: sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Sabiedrības saīsināts nosaukums SIA “Flowery 7” īpašuma forma: privātais īpašums. Uzņēmuma galvenais darbības veids: skaistumkopšana.
Sabiedrības pamatkapitāls ir Ls 5000 (pieci tūkstoši), ko sedz Sabiedrības dibinātāja un īpašniece.
Sabiedrības nodarbošanās veids skaistumkopšana, kurā ietilpst:
friziera pakalpojumi
kosmetologa pakalpojumi
manikīra, pedikīra pakalpojumi
solārijs
masāža.
Rīgā vajadzētu vairāk labas kvalitātes skaistumkopšanas salonu ar labu apkalpošanu un augstu pakalpojuma kvalitāti.
Mūsu mērķis – kļūt par kvalitatīvu apkalpojošu skaistumkopšanas salonu un apmierināt klientu vajadzības šajā nozarē.
Sabiedrība atradīsies Rīgas centrā, ņemot vērā to, ka šai vietai dienā paiet garām ļoti daudz cilvēku un tieši tuvumā neatrodas tiešie konkurenti, tad ir iespēja, ka daudzi cilvēki būs apmierināti ar sabiedrības sniegtajiem pakalpojumiem. Mūsu pakalpojumi tiek vērsti uz cilvēka skaistumu. Jāņem vērā, ka daļa apmeklētāju varētu būt studenti, pensionāri, tāpēc tiks domāts arī par atlaidēm.
Mēs plānojam, veicot pamatīgu darbu un apgūstot jaunākos un labākos darbības paņēmienus un biznesa vadīšanas iemaņas, iegūt reputāciju, ka mūsu pakalpojumiem ir ļoti laba kvalitāte un apkalpošana.
Uzņēmuma darbības mērķi:
sniegt kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus
iegūt labu reputāciju, lai cilvēki vēlētos apmeklēt mūsu salonu
peļņas gūšana uzņēmuma attīstībai un paplašināšanai
sekmīgi strādājot gūt ienākumus iztikai un nodrošināt cilvēkus ar darbu.…
RTU, STUDIJU DARBS mācību priekšmetā „Uzņēmējdarbības plānošana”.Novērtēts uz 9. Saturs Kopsavilkums...............................................................................................................3 1.Uzņēmuma apraksts...................................................................................................4 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu......................................................................4 1.2. Uzņēmuma vēsture...........................................................................................4 1.3. Uzņēmuma misija............................................................................................4 1.4. Uzņēmuma vīzija.............................................................................................5 1.5. Uzņēmuma mērķi.............................................................................................5 2. Pakalpojuma koncepcija...........................................................................................6 3. Apkārtējas vides novērtējums..................................................................................10 3.1. Tirgus vispārējs raksturojums..........................................................................10 3.2. Tirgus pieprasījuma elastība un pircēju kontingenta analīze...........................11 4. Konkurence..............................................................................................................12 5. Cenu politika............................................................................................................14 6. Reklāma....................................................................................................................15 7. Vadība un personāls.................................................................................................17 8. Uzņēmuma riski.......................................................................................................19 8.1. Ārējie riski.......................................................................................................19 8.2. Iekšējie riski....................................................................................................19 9. Finanšu informācija..................................................................................................20 10.Secinājumi...............................................................................................................251.pielikums SIA „Flowery 7” atrašanas vieta..............................................................28 2.pielikums „Flowery 7” skaistuma salons.................................................................29
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Business Plans for university28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Business Plans for university21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Business Plans for university45
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Business Plans for university29
-
Biznesa plāns
Business Plans for university28