Iepazīstot dažādu keramiķu darbus, var noteikt ne tikai atšķirīgus rokrakstus, bet arī keramiķiem raksturīgākos izstrādājumus un stilu. Izstrādājumi piesaista ar kontrastiem, kuros savijas gludais un raupjais, brīžam glazūras minimālisms ir tikai akcents, kas atgādina svēpētās vāzes. Meistari glazūras pielietojumu redz tikai pēc apdedzināšanas, kad darinājumiem savdabīgo dekoru piešķir pat produkta atrašanās vieta ceplī.
Man kā pašnodarbinātai personai uzņēmums atradīsies Kuldīgas novada Padures pagastā.
Sākotnēji darbošos viena, bet pieaugot apgrozījumam pieņemšu darbā keramiķi.
Keramikas darbības sfēra būs keramikas produktu ražošana un tirdzniecība. Sākot darbību esmu izvirzījusi šādus mērķus:
1.Nodrošināt Latvijas iedzīvotājus un viesus ar ekoloģisku produkciju.
2.Būt par uzticamu partneri saviem klientiem.
3.Nodrošināt nemainīgi augstu produkcijas kvalitāti
4.Uzņēmuma ražotās produkcijas atbilstība tirgus pieprasījumam.
Lai darbnīca veiksmīgi darbotos ir jāiziet šādi attīstības posmi:
1.Darbības uzsākšana.
2.Produkcijas ražošanas un realizācijas apjomu kāpināšana.
3.Produkcijas sortimenta dažādošana.
Finanšu plāns - Pirmajā uzņēmuma darbības mēnesī plānots pabeigt remonta darbus, tādēļ pirmie ieņēmumi plānoti no otrā mēneša otrās puses.
Pirmā gada ieņēmumu prognoze ir 6924Ls , otrā gada- 6340Ls.
Realizācijas apjoma plāni ir šādi - pirmajā gadā tiks izgatavoti 1585 trauki, tiks apkalpoti vidēji 50 cilvēki mēnesī.
Kā jau visos uzņēmumos arī es savai uzņēmējdarbībai pieļauju riskus, esmu izanalizējusi kādi tie varētu būt:
1.Konkurences pieaugums
2.Izejvielu cenu pieaugums
3.Materiālu piegāde no piegādātāju firmām
4.Produkcijas kvalitātes krišanās
Par reklāmu uzskatu principu - „šodien atbrauca pēc darbiem viens, pateica otram, rīt atbrauks arī otrs”. Reklāma tiks arī izvietota interneta vietnēs, laikrakstos un izveidota izkārtne pie keramikas darbnīcas.…