Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493115
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  SIA „Blāzma” darbības mērķi    6
3.  Mārketinga pasākumi    7
3.1.  Reklāma    7
3.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    7
3.3.  Cenu politika    8
3.4.  Vadības līmenis uzņēmumā    8
4.  Risks un problēmas    9
5.  SVID analīze    11
6.  Finansu aprēķini    12
6.1.  Uzņēmuma darbinieku darba algad 2007. gadā    12
6.2.  Naudas plūsmas pārskats    13
6.3.  Pamatlīdzekļi 2007. gads    14
6.4.  Bankas kredīta atmaksas grafiks 2007. gadā    16
6.5.  Pamatlīdzekļu nolietojums    17
6.6.  Plānotās izmaksas 2007. gadā    18
6.7.  Plānotie preču iepirkšanas izdevumi 2007. gadā    19
6.8.  Plānotie preču pārdošanas ieņēmumi 2007. gadā    20
6.9.  Plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins 2007. gadam    21
6.10.  Uzņēmuma ienākuma nodokļa deklarācija par 2007. gadu    22
6.11.  SIA „Blāzma”bilance    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

2. SIA „Blāzma”darbības mērķi

Uzņēmums „Blāzma”ir sabiedrība, kas ir orientēta uz konkrētu mērķu sasniegšanu. Lai iegūtu plānoto peļņu, uzņēmumam svarīgi ir izvēlēties pareizu tirgu. Mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk preču piegādātājus , lai dažādotu produkciju vietējā tirgū. Veids kādā uzņēmums iepazīstas ar jauniem piegādātājiem ir dažāda veida izstādes, kurās preču ražotāji un piegādātāji popularizē savu produkciju un ieinteresē mazumtirgotājus. Telpas veikalam pieder īpašumā. Tirdzniecības vieta atrodas brenguļu centrā. Brenguļus bieži apmeklē tūristi un atpūtnieki no citām pilsētām. Brenguļos ari ir taka ar nosaukumu „Mīlas taka”.
2007 gadā uzņēmums plāno paplašināt tirdzniecības telpas. Jaunās telpas atradīsies tajā pašā ēkā, kur uzņēmums atrodas pašlaik. Arī šīs jaunās telpas būs uzņēmuma īpašumā. Rezultātā tirdzniecības platība un veikala palīgtelpas palielināsies par 40%. Tiks iekārtota atpūtas telpa uzņēmuma darbiniekiem un ierīkots jauns kabinets grāmatvedim. Sakarā ar tirdzniecības telpu paplašināšanos pieaugs uzņēmuma peļņa.
Mazumtirdzniecības uzņēmuma panākumi atkarīgi no gala patērētāja, no iedzīvotāju finansēm un konkurenci šajā rajonā. Mazumtirdzniecībā īpaša uzmanība jāpievērš precēm, kuri pirkšanā ir ieinteresēts pircējs, un izmaksām, kas saistītas ar šo priekšmetu pirkšanu un tālāk pārdošanu un glabāšanu. Apsverami vēl šādi jautājumi – citi tuvākie veikali, to konkurētspēja, kājāmgājēju intensitāte, klientu automašīnu novietošanas iespējas, vietas vispārējs raksturojums.
Svarīgi momenti ir pircēju piesaistīšana un apkalpošana. Katram veikalam ir sava reputācija, vērā tiek ņemts viss, sākot ar ārējo ēkas izskatu, darbinieku uzvedību un attieksmi pret klientu un beidzot līdz piedāvāto preču sortimentu, to iesaiņojumam un apkalpošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1123819
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register