-
Biznesa plāns
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
KOPASVILKUMS | 5 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 7 |
1.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 7 |
UZŅĒMUMA NOSAUKUMS | 7 | |
UZŅĒMUMA REĢISTRĀCIJA | 7 | |
REĢISTRĀCIJAS DATUMS | 7 | |
UZŅĒMUMA NORĒĶINU KONTS | 7 | |
UZŅĒMUMA KAPITĀLS | 7 | |
UZŅĒMUMA STATŪTOS NOTEIKTIE DARBĪBAS VIRZIENI | 8 | |
1.2. | BIZNESA IDEJAS VĒSTURE | 8 |
1.3. | UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI | 8 |
SIA „KEY MOTO” MISIJA | 8 | |
SIA „KEY MOTO” MĒRĶI | 8 | |
1.4. | UZŅĒMUMA FINANŠU VAJADZĪBAS | 9 |
2. | UZŅĒMUMA PRODUKTA RAKSTUROJUMS | 10 |
2.1. | PAMATDARBĪBA | 10 |
2.2. | PRECES LIETDERĪGUMS | 10 |
2.3. | PRECES APRAKSTS | 10 |
2.4. | KVALITATĪVĀS ĪPAŠĪBAS | 11 |
2.5. | PRECES DZĪVES CIKLS | 12 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 15 |
3.1. | NOZARES VISPĀRĒJAIS APRAKSTS | 15 |
3.2. | PREČU PIEPRASĪJUMU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 18 |
GADALAIKS JEB SEZONA | 18 | |
ATRAŠANĀS VIETA | 19 | |
EKONOMISKIE FAKTORI | 20 | |
PIEPRASĪJUMA ELASTĪBA | 21 | |
3.3. | MĒRĶA TIRGUS | 21 |
3.4. | KONKURENTU RAKSTUROJUMS | 22 |
3.5. | SVID ANALĪZE | 23 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 25 |
4.1. | UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 25 |
4.2. | UZŅĒMUMA REALIZĀCIJAS KANĀLI | 26 |
4.3. | MĀRKETINGA BUDŽETS | 26 |
4.4. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS LĪDZEKĻI | 27 |
4.5. | UZŅĒMUMA IMIDŽS | 28 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS PLĀNS | 30 |
5.1. | UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS | 30 |
ATRAŠANĀS VIETA | 30 | |
UZŅĒMUMA IZSKATS | 30 | |
ĢEOGRĀFISKĀ NOVIETOJUMA VAJADZĪBAS | 31 | |
5.2. | TELPU APSAIMNIEKOŠANAS IZMAKSAS | 31 |
5.3. | PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE | 32 |
5.4. | PASTĀVĪGO IZMAKSU UZSKAITE | 33 |
5.5. | IETEKME UZ APKĀRTĒJO VIDI | 34 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA, DARBINIEKI | 35 |
6.1. | UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA | 35 |
6.2. | VADĪTĀJU RAKSTUROJUMS | 36 |
6.3. | ŠTATU SARAKSTS | 36 |
6.4. | CITA DARBINIEKU MOTIVĀCIJA | 36 |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 37 |
SIA „X” PROBLĒMAS UN RISKS 2007. GADĀ | 37 | |
8. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 38 |
SECINĀJUMI | 40 | |
BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS | 41 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” ir uzņēmums ar diviem īpašniekiem, kura nodarbošanās ir motociklu un to aksesuāru tirdzniecība. Uzņēmums atrodas Ogres rajonā, Ikšķiles lauku teritorijā, sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Elkšņi” teritorijā, pie šosejas Rīga – Daugavpils 32. kilometrā. Uzņēmums ir jaunienācējs motociklu biznesā, ar vēlmi iekarot vērā ņemamu tirgus daļu šajā biznesā. Uzņēmuma darbības virziens galvenokārt būs lietotu motociklu tirdzniecība, to aksesuāru un rezerves daļu tirdzniecība.
Pašreizējā ekonomiskā Latvijas attīstība, kā arī motorizēto transportu intensitātes palielināšanās pilsētās, piesaista arvien vairāk cilvēkus tieši motocikla iegādei, kas redzams arī ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) statistikas pārskatos, kas nepārprotami liecina par moto transporta skaita sistemātisku palielināšanos. Tieši šis brīdis ir vispiemērotākais, lai tirgū ienāktu jauns uzņēmums, kas piedāvā motociklus dažāda ienākuma līmeņa iedzīvotājiem, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc motocikliem. Pieprasījuma apmierināšanai nepieciešami motocikli, kuru iegādei uzņēmumam nepieciešams finansiālais atbalsts, lai tiktu izvērsta pietiekami plaša tirdzniecība.
Mūsu mērķis – kļūt par ievērojamu spēku motociklu biznesā, divu gadu laikā iekarojot vismaz 10 % no motociklu tirgus, kā arī kļūt par pārstāvi Latvijā kādai populārai motociklu markai. Mūsu vēlme ir atbrīvoties no iesīkstējušiem moto biznesa stereotipiem, kur vēl aizvien valda uzskats, ka pārdevējs stāv augstāk par klientu. Mūsu principi ir rūpēties par klienta vēlmēm un apmierināt tās mūsu iespēju robežās, kas raksturojas mūsu devīzē – ātrāk, lētāk, kvalitatīvāk. Tieši apkalpošanas servisa uzlabošana, kā arī izdevīgāka produkcijas cena būs galvenā mūsu priekšrocība, kas piesaistīs klientus mūsu uzņēmumam, tādējādi mūsu pārdošanas princips ir pārdot vairāk par mazāku cenu, nekā konkurentiem, turklāt izdarīt to ar augstvērtīgāku servisu un cilvēcīgāku attieksmi pret klientu.
Mēs plānojam gada laikā sasniegt 480 000 latu lielu apgrozījumu, nodrošinot septiņas darba vietas, kas nestu 36 000 latu peļņu jau pirmajā darbības gadā, pateicoties augošajam pieprasījumam un veiksmīgai mārketinga programmas izstrādei, kas tiks īstenota, saņemot finansiālu atbalstu. …
augstskolas darbs vērtējums augstskolā bija 9 balles, ļoti labs darbs
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns zemnieku saimniecībai
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns SIA "D&G"
Business Plans for university14
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for university13
Evaluated! -
Biznesa plāns SIA "IT serviss"
Business Plans for university18
-
Biznesa plāns par izklaides pasākumu organizēšanu
Business Plans for university30