Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:666381
 
Evaluation:
Published: 23.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Uzņēmuma darbība, vadība un nodarbinātās personas    5
3.1.  Remonta izmaksas un sākuma inventārs    5
3.2.  Nepieciešamie produkti un instrumenti    8
3.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
4.  Tirgzinības (mārketinga) plāns    11
4.1.  Tirgus analīze    11
4.2.  Mārketinga stratēģija    12
5.  Risks un problēmas    14
6.  Finanšu aprēķini    16
Extract

1.Biznesa plāna kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir nodibināt jaunu, rentablu un mūsdienīgu skaistumkopšanas salonu Rīgas centrā, lai tas kļūtu par labāko pakalpojumu sniedzēju tuvākajā apkārtnē un nestu uzņēmuma īpašniecei peļņu. Salons nodarbosies ar plaša profila skaistumkopšanu, piedāvājot friziera, manikīra – pedikīra hennas tetovējumu pakalpojumus. Kā arī nākotnē tiks piedāvāti kosmetaloga, solārija, vaksācijas pakalpojumi. Uzņēmējdarbības forma būs individuālais komersants ’’izaBella’’. Salonā strādās profesionāli meistari atbilstošajā kvalifikācijā ar daudzu gadu pieredzi un vairākiem sertifikātiem attiecīgajā jomā.
Biznesa uzsākšanas laikā strādās 4 darbinieces – vadītāja (manikīre-pedikīre, hennas tetovējumu māksliniece), administratore, friziere, manikīre-pedikīre. Attiecīgi pēc klientu daudzuma un vēlmēm, tiks pieņemtas darbā atbildīgās par kosmetaloga, solārija un vaksācijas pakalpojumiem.
Meistares strādās kā pašnodarbinātas personas un no savas darba peļņas maksās salona īpašniecei 49%, kurā būs ieskaitīti arī palīgmateriāli. Darbiniecēm par salona īri nebūs jāmaksā, to segs salona īpašniece no iegūtās 49% darbinieku peļņas.
Šajā sfērā nevar paredzēt peļņu un darba apjomu, jo viss ir atkarīgs no klientu daudzuma un vēlmēm salonā. Klienti tiks piesaistīti ar dažādām pakalpojumu iespējām salonā, kā arī ar pieņemamām un salīdzinoši mazākām cenām kā citos skaistumkopšanas salonos. Uzņēmums sevi reklamēs sociālajos tīklos, kur visvairāk un ātrāk var piesaistīt jaunus klientus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,77 €
Work pack Nr. 1358676
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register