Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:693800
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija, pirmā gada mērķi    5
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    5
2.  Produkta apraksts    6
2.1.  Produkcijas apraksts, dizaina priekšrocības, pircēja vajadzības    6
2.3.  Iesaiņojums, tā īpatnības, transportēšana, serviss    7
2.4.  Kalpošnas ilgums, uzglabāšanas nosacījumi, garantijas    8
2.5.  Lietošanas instrukcija, logo    8
3.  Tirgus analīze    8
3.1.  Tirgus raksturojums    8
3.2.  Konkurentu raksturojums    9
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    9
3.4.  Mērķtirgus noteikšana    10
4.  Mārketinga plāns    10
4.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    10
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    11
4.3.  Sadales kanāli (realizācijas vieta, izplatības stratēģija)    11
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija    12
5.  Uzņēmuma darbība    13
5.1.  Uzņēmuma projektēšana    13
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, tehnoloģijas karte    13
5.3.  Ražošanas pilnveidošanas stratēģijas, inovācijas    14
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    15
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    15
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    15
7.  Riska faktoru analīze    16
8.  SVID analīze    18
9.  Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi    20
10.  Finanšu plāns    21
10.1.  Uzņēmuma bilance    21
10.2.  Peļņas – zaudējuma aprēķins    21
10.3.  Naudas plūsma    22
10.4.  Pamatkapitāls    23
10.5.  Pamatlīdzekļi, amortizācijas aprēķins    23
10.6.  Darba algu aprēķins    24
10.7.  Plānotie ieņēmumi    24
10.8.  Patstāvīgās, mainīgās izmaksas    25
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    26
  Pielikumi    27
  Apliecinājums    29
Extract

Kopsavilkums
SIA ,,Nemonroe” ir izveidots uzņēmums, iedvesmojoties no SMU ,,--- ". Nosaukums ,,Nemonroe” radies no ikoniskā Merlinas Monro plīvojošā svārku mirkļa. Produkta galvenais uzdevums ir šādus brīžus novērst, tādēļ pirms Merlinas angliskā uzvārda rakstības pievienots priedēklis “ne”, parādot pretējo – Nemonroe svārki paliks pie kājām! Uzņēmums darbosies mikrovidē, tā klientu skaits ir atkarīgs no konkurentiem, patērētājiem un starpniekiem.
Svārki ir zvanveida griezuma, ceļa augstumā, veidoti no tilla auduma. Šāda griezuma tilla svārku populārākā problēma ir to celšanās, ko uzņēmums novērš. Pamatsortiments sastāv no 7 dažādām svārku krāsām un uz tiem pieejamajiem izšuvumu dizainiem. Atšķirībā no tipiskā apģērba, kas tiek iepakots maisiņā, šie svārki tiek iepakoti kastītē, aptīti ap mazu porolona gabaliņu, lai piegādājot preci uz veikalu vai no veikala uz mājām, svārki neizveidotu locījuma līnijas.
Prece tiks pārdota ne tikai Latvijā, bet arī citur Eiropā, Amerikā un Austrālijā, tādēļ tirgus klasifikācija ir starptautiskais tirgus. Darbības sākumā prece tiks pārdota nacionālajā tirgū, bet mēneša laikā ir plānots pārdot preces arī Eiropas mazumtirdzniecības veikalos. Sākumā tiks noslēgts līgums ar mazumtirdzniecības veikaliem Latvijas robežās, tad Berlīnē un Milānā, jo tieši šīs divas pilsētas tiek uzskatītas par iepirkšanās galvaspilsētām. Pēc tam līgumi ar mazumtirdzniecības veikaliem tiks noslēgti citās Dienvideiropas galvaspilsētās
Produkta jauna dizaina izstrāde (ar gatavu dizaina skici) aizņem aptuveni 10 tīrās stundas, taču jau esoša dizaina izveide aptuveni 2 stundas, kur pusi no darba paveic mašīna bez cilvēka darba ieguldījuma. Uzņēmumā nepieciešami 6-10 darbinieki, kur 6 ir pamatdarbinieki – direktors, tirdzniecības, ražošanas, mārketinga menedžeri, datordizaineris, šuvējs. Pārējo šuvēju daudzums atkarīgs no pieprasījuma un ražošanas apjoma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1381920
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register