Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:818698
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa situācijas apraksts    3
2.  Biznesa prasību apzināšana    4
2.1.  Biznesa prasību apzināšana – apzināt galvenās ieinteresētās personas IS izstrādē    5
2.2.  Biznesa prasību apzināšana – dokumentu analīze    6
2.3.  Biznesa prasību apzināšana – IS mērķa lietotāju analīze    6
2.4.  Biznesa prasību apzināšana – Diskusija IS mērķu definēšanai    7
2.5.  Biznesa prasību apzināšana – IS prototipu izveide    8
2.6.  Biznesa prasību apzināšana – Intervijas IS izstrādes kandidātu apzināšanai    8
2.7.  Biznesa prasību apzināšana – IS Modeļu izveide    8
3.  Dokumenti, kuri tiktu izstrādāti kā Biznesa Prasību nodevums    9
4.  Tehniskās specifikācijas apraksts    10
4.1.  Funkcionālās prasības    10
4.2.  Nefunkcionālās prasības    11
5.  Informācijas Sistēmas (IS) iegādes apraksts    11
5.1.  Kā tiktu veikta sākotnējā izpēte    11
5.2.  Izvēlētais iegādes risinājums    12
6.  Informācijas Sistēmas ieviešanas laika plāns, ierobežojumi    12
7.  Secinājumi    13
8.  Priekšlikumi    13
Extract

1. Biznesa situācijas apraksts

Uzņēmums “ABC” ir 2006.gadā dibināts mazs uzņēmums, kas veic specializētu gatavo ēdienu ražošanu. Uzņēmuma pirmssākumi sākās vēl 1996.gadā, kad divi darbinieki uzsāka darbu kā vietējie maiznieki. Cilvēki ātri iepazinās ar produkciju un pieprasījums sāka pieaugt. Līdz ar ko tika nolemts izveidot lielāku maiznīcu. Uzņēmuma produkcija tiek gatavota pēc senajām Mezotopāmijas tradīcijām - mūsdienu maizes izcelsmi.
Uzņēmums piedāvā sekojošus produktus: maizi un picu, uz kuras ir gaļas mērce. Uzņēmuma pārdošanas vērtība gada laikā ir 25 miljoni produkcijas gabalā. Uzņēmuma klientu segments ir viesmīlība, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība. Lielākais klientu segments ir mazumtirdzniecība. Uzņēmumam “ABC” ir aptuveni 1500 aktīvie klienti, no kuriem aptuveni 1200 atrodas Nīderlandē, bet pārējie – Vācijā, Beļģijā, Francijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Austrijā un Šveicē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register